هدایای ویژۀ ایرانسل برای یلدای 1400 اعلام شد

به گزارش آسمان تو، ایرانسل به مناسبت شب یلدا، هدایای دیجیتالی ویژۀ خود را خاطرنشان کرد. این هدایا شامل بستۀ هدیۀ 2 گیگابایتی اینترنت داخلی، مکالمۀ رایگان ایرانسلی و هدایای ویژۀ تکان شگفت انگیز ایرانسل من است. ایرانسل بعلاوه در این شب، برنامۀ ویژه ای با حضور هنرمندان محبوب، در صفحۀ اینستاگرام خود تدارک دیده است.

هدایای ویژۀ ایرانسل برای یلدای 1400 اعلام شد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، سال جاری در شب یلدا، طولانی ترین شب سال 1400، ایرانیان به علت لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا، دور از هم و در عین حال به وسیله ارتباطات دیجیتال، در کنار هم هستند. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران هم به همین مناسبت، هدایای ویژه ای به توضیح زیر در نظر گرفته است.

بسته هدیه 2 گیگابایت اینترنت داخلی

تمام شما مشترکان ایرانسل می توانید در روزهای 30 آذر و 1 دی 1400، با شماره گیری #5 یا به وسیله اپلیکیشن ایرانسل من، یک بسته هدیه 2 گیگابایتی اینترنت داخلی دریافت کنید. اعتبار این بسته تا سرانجام روز فعالسازی بسته است و هر مشترک می تواند یک بار آن را فعال کند.

4 دقیقه مکالمه ایرانسلی، 40 دقیقه بعدی رایگان!

طرح هدیه مکالمه با شماره گیری کد #214444 یا به وسیله اپلیکیشن ایرانسل من در روزهای 30 آذر و 1 دی فعال می گردد. با فعال سازی این طرح، پس از 4 دقیقه مکالمه ایرانسلی، 40 دقیقه بعدی مکالمه تمام مشترکان دائمی و اعتباری رایگان است. این طرح، از بامداد 30 آذر 1400 تا ساعت 23:59 اول دی 1400، قابل فعال سازی و استفاده است.

تکان شگفت انگیز ایرانسل من!

علاوه بر هدایای فوق، ایرانسل مانند روال سال های قبل، در بخش تکان شگفت انگیز اپلیکیشن ایرانسل من، برای مشترکان خود هدیۀ ویژه ای در نظر گرفته است. در روز 30 آذر 1400، تکان شگفت انگیز ایرانسل من به 1400 کاربر 40 گیگابایت اینترنت هدیه می دهد. تمام مشترکان دائمی و اعتباری می توانند از بامداد 30 آذر 1400 تا ساعت 23:59 این روز، با رفتن به بخش تکان شگفت انگیز ایرانسل من و تکان دادن گوشی همراه، شانس خود را برای دریافت بسته هدیه 40 گیگابایتی امتحان نمایند. اعتبار این بسته 24 ساعت پس از فعال سازی خواهد بود و هر کاربر فقط یک بار شانس دریافت این هدیه را دارد. تکان شگفت انگیز از صفحه اصلی اپلیکیشن ایرانسل من قابل دسترسی است.

یلدا با ایرانسل؛ ویژه برنامۀ شب یلدا در اینستاگرام ایرانسل

ایرانسل بعلاوه ویژه برنامه ای را برای مخاطبان صفحۀ اینستاگرام خود تدارک دیده است. این برنامه، با اجرای کامران تفتی، ترکیبی از موسیقی،بازی، خاطره گویی و دورهمی است که با حضور بازیگران و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا شده است.

به علت لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا، ایرانیان در یلدای 1400، دور از هم و در عین حال به وسیله ارتباطات دیجیتال، در کنار هم هستند. این برنامه هم به همین منظور، با عنوان یلدا با ایرانسل و هشتگ #یلداباایرانسل، دورهمی بازیگرانی از جمله شبنم فرشادجو، نسیم ادبی، عباس غزالی، نیما رئیسی و با اجرای کامران تفتی است که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و اطمینان از واکسیناسیون کامل عوامل و مهمانان، تهیه شده است.

ویژه برنامۀ یلدای 1400 ایرانسل، در چند قسمت متفاوت و با آیتم های مجذوب کننده، از 30 آذر 1400، طی چند شب متوالی از صفحه رسمی اینستاگرام ایرانسل پخش می گردد. ایرانسل در سال های گذشته نیز در شب یلدا، برای اولین بار، نمایش های اینستاگرامی مرتبطی را تهیه و منتشر کرد که با استقبال مخاطبان روبه رو شد؛ تا آنجا که در سال های بعد، سایر برندها هم برنامه های مشابهی را تهیه و منتشر کردند.

تماشای برنامۀ یلدا با ایرانسل، با مراجعه به صفحۀ رسمی @irancell در اینستاگرام، به نشانی instagram.com/irancell امکان پذیر است.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2100

به "هدایای ویژۀ ایرانسل برای یلدای 1400 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدایای ویژۀ ایرانسل برای یلدای 1400 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید