ویزای کانادا: دریافت ویزای کانادا از ترکیه

به گزارش آسمان تو، دفاتر کنسولگری کانادا در ترکیه پذیرای متقاضیانی ایرانی هستند که قصد دریافت ویزای کانادا را دارند. حال سوالی که برای متقاضیان پیش می آید این است که چگونه می توان برای دریافت ویزای کانادا از ترکیه اقدام کرد؟

ویزای کانادا: دریافت ویزای کانادا از ترکیه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

کانادا در ایران دفتر سفارت ندارد از این رو متقاضیان بایستی به وسیله یک کشور ثالث برای دریافت ویزا اقدام نمایند. البته که افراد می توانند وقت سفارت خود را به وسیله هر یک از دفاتر سفارت کانادا دریافت نمایند اما کشورهای ترکیه، امارات و ارمنستان به علت نزدیکی به ایران را می توان به اسم برترین گزینه ها برای دریافت وقت سفارت معرفی کرد. در ادامه مراحل دریافت ویزای کانادا از ترکیه را مورد آنالیز قرار می دهیم.

مراحل دریافت ویزای کانادا از ترکیه

تهیه مدارک مورد احتیاج

تهیه مدارک طبق چک فهرست سفارت اولین و مهمترین مرحله در دریافت ویزای کانادا است. چرا که این مدارک هستند که مورد آنالیز قرار گرفته و در نهایت معین می نمایند آیا شخص متقاضی شرایط دریافت ویزا را دارد یا خیر؟ بنابراین در تهیه مدارک دقت لازم را داشته باشید.

ثبت نام در وب سایت سفارت و تکمیل فرم

مرحله بعد نوبت به ثبت نام در وب سایت رسمی سفارت می رسد. ثبت نام و تکمیل فرم جهت دریافت ویزای کانادا به صورت آنلاین انجام می گردد. در این مرحله متقاضی می تواند پس از تکمیل فرم محل انگشت نگاری را هم معین کند. بدین صورت که متقاضیان امکان این را دارند که استانبول یا آنکارا را برای انگشت نگاری انتخاب نمایند.

بارگذاری مدارک و واریزی وجه سفارت

مدارک مورد احتیاج سفارت کانادا در وب سایت بارگذاری می گردد. بدین صورت که تمامی مدارک باید با کیفیت بالا اسکن شده و در وب سایت قرار داده گردد. وجه پرداختی سفارت هم بعد از بارگذاری مدارک به وسیله درگاه سفارت پرداخت می گردد. متقاضی در روز انگشت نگاری بایستی برگه وجه واریزی را همراه داشته باشد.

سفر به ترکیه جهت حضور در سفارت

پس از بارگذاری مدارک و معین کردن محل انگشت نگاری وقت آن رسیده تا را خریداری نموده و جهت حضور در سفارت به این کشور سفر کنید. پیشنهاد می کنیم یک روز قبل از انگشت نگاری در ترکیه حضور پیدا نموده و به موقعیت مکانی هتل هم توجه کنید.

انگشت نگاری در سفارت

در این مرحله متقاضیان باید در روز و ساعت معین شده در دفتر سفارت در ترکیه (استانبول یا آنتالیا) حضور پیدا نمایند. همراه داشتن برگه بایومتریک را در روز انگشت نگاری از قلم نیاندازید.

دریافت ویزا و پیکاپ پاسپورت

پس از انجام انگشت نگاری از 2 تا 18 هفته طول می کشد تا مدارک آنالیز شده و جواب ویزا به متقاضیان اعلام گردد. از آنجا که پاسپورت متقاضی بعد از انگشت نگاری در سفارت باقی می ماند، در مرحله آخر و پس از معین شدن جواب ویزا، متقاضی می تواند بدون سفر مجدد به ترکیه پاسپورت خود را به وسیله همکاران ما در بخش ویزا پیکاپ کند.

مزایای دریافت ویزای کانادا به وسیله ترکیه

  • کوتاه بودن فاصله هوایی ایران و ترکیه: طول پرواز تهران با استانبول حدود 3 ساعت است.
  • سفر به ترکیه بدون احتیاج به ویزا: ایرانیان برای ورود به ترکیه احتیاج به دریافت ویزا نداشته و می توان با دریافت مهر ورود به این کشور به مدت 3 ماه در ترکیه اقامت داشت.
  • امکان خروج از کشور ترکیه با صدور برگه از طرف سفارت ایران: همانطور که گفته شد پاسپورت متقاضی بعد از انگشت نگاری در سفارت باقی می ماند. افراد این امکان را دارند که برای خروج از ترکیه به سفارت ایران در استانبول یا آنکارا مراجعه نموده و برگه خروج دریافت نمایند. بدین ترتیب خروج از ترکیه بدون پاسپورت را می توان از مزایای دریافت ویزای کانادا از ترکیه به تعداد آورد.

آدرس سفارت کانادا در ترکیه

برای دریافت ویزای کانادا از ترکیه بایستی آدرس سفارت های کانادا در این کشور را به خاطر داشته باشید.

سفارت کانادا در استانبول

آدرس: Levent, 209 Buyukdere Caddesi 4 İstanbul TR, Tekfen Tower No:4, 34394, Turkey

ساعات کاری: روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و آدینه از ساعت 9 تا 12 ظهر (سفارت در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است)

تلفن: 902123850097+

سفارت کانادا در آنکارا

آدرس: Aziziye, Cinnah Street no: 58, 06690 Çankaya/Ankara, Turkey

ساعات کاری: روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 4:45 بعدازظهر و روزهای آدینه از ساعت 8 صبح تا 12:30 بعدازظهر (سفارت در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است)

تلفن: 903124092700+

خدمات خبرنگاران جهت دریافت ویزای کانادا به وسیله ترکیه

مشاوره رایگان جهت تکمیل مدارک

همکاران ما در واحد ویزای کانادا به شما خواهند گفت که ارائه چه مدارکی شانس دریافت ویزای کانادا را بیشتر می نماید.

تکمیل مراحل ثبت نام در وب سایت سفارت

همانطور که اشاره شد تکمیل فرم سفارت، دریافت وقت انگشت نگاری، واریزی وجه و بارگذاری مدارک همه به صورت آنلاین انجام می گردد. همکاران ما این مراحل را انجام داده و در نهایت وقت سفارت را در محلی که شما انتخاب نموده اید معین می نمایند.

رزرو بلیط هواپیما و هتل جهت سفر به ترکیه

رزرو برترین ساعات پروازی به همراه رزرو هتل های نزدیک به سفارت در شهرهای استانبول یا آنکارا از خدمات ما در زمینه دریافت ویزای کانادا از ترکیه می باشد.

پیکاپ پاسپورت

برای دریافت پاسپورت احتیاجی نیست که مجدداً به ترکیه سفر کنید، فقط کافی است پاسپورتتان را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید، ما پاسپورت شما را بعد از 2 الی 3 هفته کاری با برچسب ویزای کانادا به شما تحویل خواهیم داد.

مرزهای کانادا در ماه سپتامبر به روی گردشگران باز می گردد

گردشگرانی که واکسن کرونا را به طور کامل دریافت نموده اند می توانند به کانادا سفر نمایند

آیا ویزا توریستی کانادا را می توان به ویزای کاری تبدیل کرد؟

با ویزای کانادا می توانیم کار یا تحصیل کنیم؟

ویزای کانادا و سوالات متداول درباره مراحل دریافت ویزا

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1951

به "ویزای کانادا: دریافت ویزای کانادا از ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: دریافت ویزای کانادا از ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید