فرمانداران و بخشداران حضور در بین مردم را فراموش نکنند

به گزارش آسمان تو، به گزارش خبرنگاران، محمدناصر نیکبخت ظهر یکشنبه در همایش فرمانداران و بخشداران استان همدان با بیان اینکه اکنون زمان هم افزایی است و باید برای عبور از شرایط کشور هم افزایی ایجاد شود، گفت: استیضاح وزیر کار جلسه خوبی نبود و در جامعه بدبینی ایجاد کرد و به نوعی استیضاح اخلاق بود.

فرمانداران و بخشداران حضور در بین مردم را فراموش نکنند

وی در ادامه با بیان اینکه نگاه توسعه ای استان همدان به سمت گردشگری است، گفت: بیشتر التهابات به دلیل روانی است و ریشه در عمق مسائل اقتصادی ندارد.

نیکبخت بابیان اینکه التهابات بیشتر ریشه در مسائل سیاسی داخلی و خارجی دارد و روان جامعه را مورد هدف قرار داده و دشمن سعی بر ایجاد بی اعتمادی دارد، گفت: باید مردم را امیدوار کنیم و نگذاریم معیشت مردم آسیب ببیند.

استاندار همدان بابیان اینکه خنثی کردن توطئه دشمنان باید در دستور کار باشد و وضعیت عرضه کالاهای اساسی مدیریت شود، گفت: ستاد تنظیم بازار باید بدون وقفه هر هفته در شهرستان ها برگزار و نظارتها انجام شود.

نیکبخت بابیان اینکه بازار استان همدان به طور کامل رصد می شود و دیروز نیز جلسه تنظیم بازار استان همدان برگزار و در این جلسه وضعیت بازار شهرستان ها رصد شد، گفت: باید به احتکار توجه جدی شود کمااینکه به تمام اعضای ستاد تنظیم بازار برای مقابله با احتکار ماموریت داده ام.

وی بابیان اینکه اعلام موجودی انبارها را خواستار شده ام و در این میان عدم اعلام موجودی انبارها احتکار است، گفت: باید گشت مشترک در شهرستان ها فعال باشد و قیمتها بر روی کالا ها درج شده و کنترل شود.

نیکبخت خطاب به فرمانداران و بخشداران استان همدان بابیان اینکه باید زمینه های امنیتی پیش بینی و پیشگیری شود، گفت: حضور در بین مردم خیلی ضروری است و باید مردم را دلگرم کرد چراکه دولت و نظام کم کار نکرده است.

وی در ادامه بابیان اینکه استان همدان در جذب اعتبارات فراگیر و روستایی استان اول کشور است و در احداث نیروگاه خورشیدی، آبیاری مدرن و کاهش نرخ بیکاری کارهای خوبی در استان انجام شده است، گفت: برای پرداخت تسهیلات روستایی متقاضی نیاز داریم.

استاندار همدان بابیان اینکه این عملکردها باید برای مردم گفته شود و اعتماد مردم جذب شود، گفت: مشکل مردم مشکل ما است و باید پیگیری کنیم.

نیکبخت بابیان اینکه برجام باعث شد که دنیا روبروی ما نباشد و شورای امنیت روبروی ما نیست، گفت: آمریکا روبروی ما است که از این مرحله هم به یاری خدا می گذریم.

وی در ادامه بابیان اینکه فرمانداران باید با احزاب، سمن ها و تشکل ها جلسه برگزار کنند، گفت: فرمانداران و بخشداران استان همدان باید تعامل مناسب با ائمه جمعه و نمایندگان داشته و هم افزایی برای خدمت را مدنظر داشته باشند.

استاندار همدان با بیان اینکه باید احترام حفظ شود اما اقتدارا دولت را هم حفظ کنید، گفت: اگر کاری در استان انجام شده به خاطر وحدت و همدلی موجود در استان همدان است.

نیکبخت خطاب به فرمانداران و بخشداران استان همدان بابیان اینکه طرح های عمرانی را نظارت، دقت و سرکشی کنید، گفت: پاسخگوی عزل و نصب ها در شهرستان ها شما هستید.

وی با تاکید بر اینکه تولید و اشتغال و جذب سرمایه گذار اساسی ترین ماموریت همه ما است، گفت: باید پیگیری طرح های اقتصادی کار شبانه روزی شما باشد کمااینکه در ارزیابی ها توجه به تولید و اشتغال و جذب سرمایه گذار اولویت دارد.

وی خطاب به فرمانداران و بخشداران استان همدان بابیان اینکه اعتبارات و تسهیلات را جذب کنید و برای 40 سالگی انقلاب و هفته دولت برنامه داشته باشید، گفت: هفته دولت امسال با رویداد همدان 2018 مقارن شده و از دوم شهریور پیش برنامه ها شروع می شود.

استاندار همدان بابیان اینکه در حوزه اجرا بخشدار و فرماندار مانند رئیس جمهور در بخش و شهرستان هستند، گفت: تضعیف دولت اکنون به معنی تضعیف نظام و ایران است زیرا اکنون ایران هدف دشمن است اما از این مرحله با درایت و توکل به خدا عبور خواهیم کرد.

نیکبخت تاکید کرد: تیم فرمانداران استان همدان منسجم، صاحبنظر و با تجربه و دلسوز هستند و به موقع هم فداکاری می کنند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 13 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 111

به "فرمانداران و بخشداران حضور در بین مردم را فراموش نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانداران و بخشداران حضور در بین مردم را فراموش نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید