خبرنگاران 3.5 میلیارد تومان بیمه بیکاری ناشی از کرونا در هشترود پرداخت شد

به گزارش آسمان تو، مراغه -خبرنگاران - فرماندار هشترود گفت: 3.5 میلیارد تومان از محل بیمه بیکاری ناشی از بیماری کرونا به 750 نفر در شهرستان پرداخت شد.

خبرنگاران 3.5 میلیارد تومان بیمه بیکاری ناشی از کرونا در هشترود پرداخت شد

به گزارش خبرنگاران، امین امینیان روز یکشنبه در جلسه ستاد شهرستانی کرونا افزود: همچنین پنج میلیارد و 852 میلیارد تومان تسهیلات برای شغل هایی که از کرونا متضرر شده اند تصویب شده و تا به امروز هزار و 756 کارگاه در بخش های کشاورزی، صنعت، معدن، اصناف، هتل ها و غذاخوری ها برای برخورداری از این تسهیلات ثبت نام نموده اند که 510 میلیون تومان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه همه ادارات و دستگاه ها مکلف به تهیه و ارائه طرح یک ساله همزیستی با ویروس کرونا هستند گفت: طبق آمارهای موجود تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از بیماری کرونا در رو به افزایش بوده و این نشان می دهد خطر بیماری کرونا هنوز دفع نشده و باید شرایط و سبک زندگی مان را متناسب با آن تغییر دهیم.

فرماندار هشترود تاکید نمود: همه ادارات وظیفه دارند تا در محیط اداری پروتکل های بهداشتی را رعایت نموده و از ارائه هرگونه خدمات به مراجعین فاقد ماسک خودداری نمایند.

امینیان افزود: به لحاظ شرایط قرمز کرونایی هشترود محدودیت ها یک هفته دیگر تمدید شده و برای قطع زنجیره شیوع، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و شست و شوی مرتب دست ها باید رعایت گردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از مردم درخواست کرد تا جهت جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا و احترام گذاشتن به زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای کادر درمانی، ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی از برگزاری هرگونه تجمع و مراسم عروسی و عزا اجتناب نموده و مسوولان را در مبارزه با این بیماری کمک نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1321

به "خبرنگاران 3.5 میلیارد تومان بیمه بیکاری ناشی از کرونا در هشترود پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 3.5 میلیارد تومان بیمه بیکاری ناشی از کرونا در هشترود پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید