خبرنگاران فرماندار تالش: برگزاری جشن در باغ ها اقدام علیه سلامت عمومی است

به گزارش آسمان تو، آستارا - خبرنگاران - فرماندار تالش برگزاری جشن های خانوادگی در باغ ها را غیرقانونی و اقدام علیه سلامت عمومی دانست و از ماموران بهداشت و دادگستری خواست، متخلفان را شناسایی و با آنان مطابق قانون برخورد نمایند.

خبرنگاران فرماندار تالش: برگزاری جشن در باغ ها اقدام علیه سلامت عمومی است

جهت دریافت خدمات طراحی نمای خانه ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران محمد حسین شاهکویی عصر پنجشنبه در جلسه ستاد کرونا در فرمانداری تالش گفت: شرایط این شهرستان از نظر شیوع کرونا همچنان قرمز است و محدودیت های تردد و فعالیت مشاغل برای یک هفته دیگر تمدید شده است.

وی ساده انگاری را باعث افزایش بیماری کووید 19 در شهرستان دانست و گفت: مردم در نانوایی ها پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا را رعایت نمی نمایند و بدون ماسک و بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی در صف ها حضور دارند و باید با افراد متخلف برخورد گردد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش نیز در این جلسه با اشاره به بستری 33 بیمار کرونایی در بیمارستان گفت: از ابتدای سال جدید تا به امروز 177 نفر بستری شده اند و از این تعداد 74 بیمار از هشتپر ، 23 بیمار از لیسار، 25 بیمار از اسالم، هفت بیمار از خطبه سرا ،9 بیمار از جوکندان، پنج بیمار از کیشون بن، 2 بیمار از ناو ، 2 بیمار از چوبر ، یک بیمار ازحویق و 29بیمار از شهرهای دیگر بوده است.

دکتر بختیار حیدرنیا با اشاره به انجام بیش از سه هزار و 500 بازرسی از اصناف گفت: در بازدید دیروز ناظرین بهداشت از 15 بانک بخش های مختلف شهرستان، به جز بانک کشاورزی لیسار و توسعه تعاون تالش بقیه بانک ها در رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله حضور یک سوم پرسنل، اتوماتیک ارباب رجوع، ضدعفونی مراجعه نمایندگان، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی نمره منفی داشتند.

وی از مردم، ادارات، کارمندان و شهروندان خواست تا محدودیت ها را جدی گرفته و برای قطع زنجیره کرونا در خانه بمانند و از دورهمی و بازارگردی خودداری نمایند.

شیوع ویروس کرونا دنیا را درگیر خود نموده و بهترین راه حل قطع زنجیره انتقال آن، ماندن در خانه، خودداری از سفر و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1791

به "خبرنگاران فرماندار تالش: برگزاری جشن در باغ ها اقدام علیه سلامت عمومی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار تالش: برگزاری جشن در باغ ها اقدام علیه سلامت عمومی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید