ایران خانه امن تمامی مسلمانان، مسیحیان، یهودیان و زرتشتیان است

به گزارش آسمان تو، خبرنگاران/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح(ع)پیغام تبریکی صادر کرد.

ایران خانه امن تمامی مسلمانان، مسیحیان، یهودیان و زرتشتیان است

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به نقل از روابط عمومی استانداری، دراین پیغام آمده است:

هموطنان عزیز آشوری و ارمنی استان آذربایجان غربی

با تقدیم سلام و احترام

فرا رسیدن سال نو میلادی و میلاد مسعود حضرت عیسی بن مریم (ع) را از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض نموده ، و در سال 2021 میلادی، برای همه عزیزان از پیشگاه خداوند باری تعالی ، سلامتی و موفقیت خواهانم.

ایران خانه امن تمامی مسلمانان ، مسیحیان ، یهودیان و زرتشتیان است و افتخار می کنیم همه خداپرستان و پیروان ادیان توحیدی با آزادی ، همدلی و همراهی، در زیر چتر آسمان نیل گون آن در کنار تمامی برادران و خواهران هموطن نیک اندیش و صلح جو برای پیشرفت ، توسعه و آبادانی کشور عزیزمان کوشش می نمایند. با کمال مسرت و خوشبختی باید اذعان کنیم که استان آذربایجان غربی در دل ایران عزیز، چون رنگین کمانی زیبا ، به نماد همزیستی پیروان ادیان الهی از جمله اسلام و مسیحیت ، مذاهب و قومیت های مختلف شناخته می شود.

شکی نیست اگر بخواهیم جامعه ای آباد و بانشاط داشته باشیم نیازمند پیروی از آموزه های پیشوایان و پیغام آوران الهی بخصوص خاتم پیغامبران حضرت محمدمصطفی (ص) و حضرت عیسی بن مریم (ع) می باشیم. بنابراین سیاست تساهل و تسامح عاملی خواهد بود که پیکره ایران اسلامی را به هم پیوند داده و مانع از گسستن آن خواهد بود و یقین داشته باشیم ایران خانه مشترک همه ایرانیان بوده و راه مومنین راه مدارا و صلح است.

در ضمن در این ایام سخت و سخت که ویروس منحوس کرونا جان تعداد زیادی از مردم دنیا را گرفته، آنان را بیمار و درمانده نموده و مراودات ، ارتباطات ، سلامتی و معیشت انسانها را تحت الشعاع قرار داده و جوامع بشری را دچار مشکل نموده است بیش از هر برهه ای نیازمند رحمت واسعه خداوند سبحان و بهره مندی از تعالیم معنوی و آموزه های اخلاقی و اجتماعی برگزیدگان الهی هستیم تا نوع دوستی وهمزیستی مسالمت آمیز بین انسانها سایه افکن شود و کلام زیبای حضرت مسیح (ع) که می فرمایند: همسایه خود را مانند نفس خویش دوست بدار ساری و جاری شود و چه زیبا و دلنشین خواهد شد تقارن میلاد مسعود حضرت عیسی (ع) با سرآغاز سالی باشد که بشر با همدلی و وحدت بر این مشکل دنیای فائق آمده تا انشاءالله امید ، آرامش و آسایش مجدداً بین انسانها برقرار شده و دم مسیحایی روح خدا تسکین دهنده آلام و دردهای بشری شود.

گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران والامقام آشوری و ارمنی استان آذربایجان غربی و خانواده های عزیز آنان در این ایام مبارک ، وظیفه و تکلیف افتخار آمیز ماست.

محمدمهدی شهریاری

استاندار آذربایجان غربی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1580

به "ایران خانه امن تمامی مسلمانان، مسیحیان، یهودیان و زرتشتیان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران خانه امن تمامی مسلمانان، مسیحیان، یهودیان و زرتشتیان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید