آمادگی اردبیل برای برگزاری همایش بین المللی گردشگری سلامت کشورهای اکو

به گزارش آسمان تو، در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، آمادگی اردبیل برای برگزاری همایش بین المللی گردشگری سلامت کشورهای اکو اعلام شد.

آمادگی اردبیل برای برگزاری همایش بین المللی گردشگری سلامت کشورهای اکو

به گزارش خبرنگاران، اکبر بهنام جو در این جلسه با بیان این که برگزاری این همایش برای معرفی استان اردبیل فرصت بسیار خوبی را مهیا نموده است، گفت: باید بکوشیم و قابلیت های استان را به نحو احسن معرفی کنیم.

وی با تأکید بر افزایش کیفیت خدمات در استان اضافه نمود: قطعاً با کوشش مسئولان استان بیشترین استفاده از این همایش خواهیم داشت.

بهنام جو همچنین برگزاری نمایشگاه معرفی قابلیت ها در حاشیه این همایش را امری بسیار تأثیرگذار دانست و توضیح داد: موفقیت هایی را که می خواهیم از برگزاری این همایش در سطح استان داشته باشیم باید از حالا معین کنیم و روی آنها به صورت ویژه کار کنیم.

نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز با اشاره به زیرساخت های اردبیل برای گردشگری، گفت: با توجه به پایلوت اعلام گردیده استان به عنوان استان گردشگر، سرمایه گذاری در این حوزه بسیار مهم است.

وی اضافه نمود: با توجه به مرز مستقیم استان اردبیل با جمهوری آذربایجان، در بحث گردشگری سلامت می توانیم نقش مهم و کلیدی ایفا کنیم.

حسین وثوقی ایرانی دبیر اجرایی این همایش نیز با بیان این که در این همایش علاوه بر 10 کشور اکو، 5 کشور اروپایی و 3 کشور عربی نیز حضور خواهند یافت، گفت: این همایش در دو روز در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی محل برگزاری این همایش را سالن فدک برشمرد و اضافه نمود: در روز اول همایش علاوه بر برگزاری مراسم افتتاحیه، پنل های تخصصی آبدرمانی و بازاریابی گردشگری سلامت برگزار خواهد شد، در روز دوم همایش نیز پنل های علمی تعاملات فرهنگی و بین المللی، آموزش و منابع انسانی، سرمایه گذاری و بخش خصوصی و همچنین مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.

وثوقی ایرانی با بیان این که کمیته اجرایی به عنوان رأس همه کمیته ها معین گردیده و شش کمیته تشریفات، علمی، امنیت، مالی و تدارکات، تبلیغات و بازاریابی در زیرمجموعه کمیته اجرایی فعالیت خواهند کرد، گفت: این همایش در سه بخش علمی، نمایشگاهی و پروتکلی برگزار خواهد شد و کوشش ما برگزاری نمایشگاهی در حاشیه این همایش است.

این همایش طی فصل پاییز جاری در استان اردبیل برگزار خواهد شد که زمان قطعی آن هفته آتی معین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 47

به "آمادگی اردبیل برای برگزاری همایش بین المللی گردشگری سلامت کشورهای اکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی اردبیل برای برگزاری همایش بین المللی گردشگری سلامت کشورهای اکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید