خودروی Puma Titanium، کراس اوور توانمند فورد در خیابان های اروپا

به گزارش آسمان تو، فورد با معرفی کراس اوور جدید میخواهد طرفدارانش را غافلگیر و رقیبان را به چالش بکشد.

خودروی Puma Titanium، کراس اوور توانمند فورد در خیابان های اروپا

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار ، خودروی Skoda Kamiq Monte Carlo تنها کراس اوور کوچک نمایشگاه هفته آینده فرانکفورت نخواهد بود و قرار است فورد با اتومبیل Ford Puma Titanium X 2020 در برابر رقیبان خودنمایی نموده و خود را به عنوان کراس اووری توانمند به هواداران این دسته از وسایل نقلیه معرفی کند.

رونمایی از موستانگ شلبی GT350R با ویژگی های هوشمند

خودروی Ford Puma Titanium X 2020 اولین مدل فورد دارای روکش جایگاه های جدا شدنی و قابل شست و شو و هم چنین ماساژورهای ارتقاء یافته جایگاه است. مهندسان فورد برای اجاد سرگرمی هرچه بیشتر در این اتومبیل از وسایل الکترونیکی مانند شارژر بی سیم، هندزفری و سیستم صوتی B&O با 10 بلندگوی 575 واتی استفاده کردند.

معرفی کراس اوور هیبریدی فورد در نمایشگاه فرانکفورت

فورد در طراحی این خودرو تنها به ایجاد سرگرمی برای راننده و سایر سرنشینان در داخل کابین توجه ننموده بلکه بدنه بیرونی نیز با دقت و ظرافت زیادی فراوری شده است. عده ای از کارشناسان معتقدند رنگ انتخاب شده برای این خودرو در جذب مشتریان بسیار تاثیر گذار است و بدون شک بر میزان فروش آن می افزاید. به نظر می رسد فناوری به کار رفته در رنگ بدنه این خودرو سبب می گردد کاربران در زوایای متفاوت از این اتومبیل رنگ بدنه را با کمی تغییر مشاهده نمایند.

نیروی مورد احتیاج برای حرکت کراس اوور Puma Titanium X 2020 از یک موتور توربو شارژ 1.0 لیتری با قدرت 153 اسب بخار تامین می گردد. البته اتومبیل جدید فورد دارای موتوری ترکیبی است یعنی در کنار موتور بنزینی، موتوری الکتریکی با باتری های قدرتمند لیتیوم-یون وجود داشته و به کارایی هرچه بیشتر خود و فراوری آلایندگی کمتر یاری می نماید.

از نظر ایمنی نیز شرکت فورد در این خودرو سنگ تمام گذاشته است و با تجهیز آن به سیستم های هوشمند ایمنی مانند کنترل سرعت، ترمز اضطراری و حفظ راستا رانندگی در یک خط عبور خیال راننده و سرنشینان را از بابت ایمنی در سفر راحت نموده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 460

به "خودروی Puma Titanium، کراس اوور توانمند فورد در خیابان های اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی Puma Titanium، کراس اوور توانمند فورد در خیابان های اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید