تور ارزان گوانجو: نمایشگاه کفش و محصولات چرم گوانجو

به گزارش آسمان تو، نمایشگاه کفش و محصولات چرم گوانجو (Shoes and Leather Guangzhou 2022) از تاریخ 30 می تا 2 جون 2022 (9 تا 12 خرداد 1401) در چین برگزار خواهد شد. این رویداد هر ساله با هدف به اشتراک گذاری تجربیات و تازه ها در حوزه محصولات چرمی و کیف و کفش و آشنایی صاحبان این صنعت در منطقه برگزار می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نمایشگاه با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید.

تور ارزان گوانجو: نمایشگاه کفش و محصولات چرم گوانجو

با تور ارزان گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

درباره نمایشگاه کفش و محصولات چرم گوانجو 2022

چرم، سال هاست که جایگاه ویژه ای در صنایع پوشاک و مد دارد. افراد زیادی در سرتاسر جهان هوادار چرم هستند و حاضرند هزینه زیادی برای خرید محصولات چرم از کیف و کفش گرفته تا کت و شلوار پرداخت نمایند. البته چرم در محصولات دیگر مانند مبلمان هم به طور گسترده ای استفاده می گردد، اما نمایشگاه چرم گوانجو به طور خاص به محصولات چرم در صنعت پوشاک و مد می پردازد.

نمایشگاه بین المللی چرم گوانجو (GILE) سال جاری با نام نمایشگاه بین المللی فناوری و ماشین آلات دباغی و کفش و چرم گوانجو (GITTME) در چین برگزار می گردد. در این نمایشگاه قرار است 500 غرفه دار از 20 کشور شرکت نمایند. علاوه بر محصولات چرم از جمله کیف و کفش، ابزار و محصولات دیگر مرتبط با چرم مانند ماشین آلات کفش سازی و دباغی، ماشین های خیاطی، چرم، لوازم جانبی و محصولات شیمیایی این صنعت نیز در این نمایشگاه معرفی می شوند.

نمایشگاه چرم گوانجو فرصتی است تا فروشندگان و فعالان محصولات چرم در منطقه با تازه ترین فناوری و محصولات این صنعت آشنا شوند. از سوی دیگر، مشتریان محصولات چرمی از چین و سرتاسر جهان برای خرید به این نمایشگاه می فرایند. گفته می گردد بیش از 30 هزار خریدار از 50 کشور در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

غرفه داران نمایشگاه چرم گوانجو این فرصت را پیدا می نمایند تا با بازار محصولات خود بیشتر آشنا شوند و فرصت های تجاری جدیدی را به دست آورند. اگر قصد شرکت در این نمایشگاه را دارید، با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل گوانجو از همین الان اقدام کنید.

چین یکی از مهمترین بازارها برای صنعت چرم و کفش در سرتاسر جهانست. نمایشگاه کفش و محصولات چرم گوانجو 2022 هم به صورت حضوری و هم آنلاین برگزار خواهد شد. در پلتفرم آنلاین نمایشگاه، عرضه نمایندگان داخلی و خارجی مواد شیمیایی، ماشین آلات، چرم و محصولات کفش گرد هم می آیند. هدف از این گردهمایی، شکل گیری یک پلتفرم تجاری باکیفیت و تسهیل توسعه صنعت کفش و چرم است.

شرکت نمایندگان نمایشگاه بین المللی کفش و محصولات چرم گوانجو

علاوه بر فراورینمایندگان و فروشندگان محصولات چرم، خریداران و اهالی رسانه هم در این نمایشگاه شرکت می نمایند. متخصصان بازاریابی که به صنعت چرم علاقه دارند و کوشش می نمایند تا بازار آن را شناسایی و روی بازاریابی آن مطالعه نمایند، می توانند از شرکت در این نمایشگاه بهره ببرند.

زمان برگزاری نمایشگاه کفش و محصولات گوانجو

نمایشگاه تجاری چرم گوانجو هر ساله در ماه می برگزار می گردد. سال جاری هم قرار است این نمایشگاه از تاریخ 30 می تا 2 جون 2022 (9 تا 12 خرداد 1401) در شهر گوانجوی چین برگزار گردد.

مکان برگزاری نمایشگاه کفش و محصولات چرم گوانجو

نمایشگاه کفش و چرم چین در شهر گوانجو، در مرکز نمایشگاهی واردات و صادرات چین (مجتمع نمایشگاهی کانتون) برگزار می گردد.

مکان برگزاری نمایشگاه کفش و محصولات چرم گوانجو روی نقشه گوگل

نظر شما درباره نمایشگاه کفش و محصولات چرم گوانجو چیست؟

کسانی که در حوزه چرم فعالیت می نمایند، چه فراوری کیف و کفش چرم، چه دست سازه های چرمی و دیگر محصولات، احتمالا کنجکاو هستند تا با افرادی که در این بخش در کشورهای دیگر فعالیت می نمایند، آشنا شوند. به علاوه، برای توسعه و پیشرفت کسب و کار، بازاریابی و فروش بیشتر محصولات، ضروری است با بازارهای بین المللی محصولات بیشتر آشنا شوید. چه از فعالان صنعت چرم هستید و چه خریدار محصولات چرمی، با خرید بلیط هواپیما گوانجو خود را برای شرکت در این نمایشگاه آماده کنید.

اطلاعات بیشتر درباره نمایشگاه چرم چین را می توانید در وبسایت نمایشگاه کفش و محصولات چرم گوانجو کسب کنید.

صبا پلاشانی

منبع: فلای تودی
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2214

به "تور ارزان گوانجو: نمایشگاه کفش و محصولات چرم گوانجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان گوانجو: نمایشگاه کفش و محصولات چرم گوانجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید