ورود وزرای گردشگری کشورهای اقیانوس هند به چابهار

به گزارش آسمان تو، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: همایش وزرای گردشگری کشورهای حاشیه اقیانوس هند در سال 99 به میزبانی چابهار برگزار می گردد.

ورود وزرای گردشگری کشورهای اقیانوس هند به چابهار

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

علیرضا جلال زایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: ما به وسیله چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران با بیش از 30 کشور جهان و یک سوم مردم جهان در ارتباط هستیم.

جلال زایی بیان نمود: در این همایش پروتکل هایی امضا خواهد شد تا بتواند در رفت و آمد گردشگران به کشور یاری نموده و چابهار را به عنوان دروازه ورودی ایران به اقیانوس هند معرفی کند. باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که چابهار به عنوان پیشانی ایران شناخته گردد.

برای تحقق بخشیدن به این هدف ضروری است زیرساخت های زمینی، هوایی و دریایی گسترش پیدا کند، حتی ریل برقی و مغناطیسی را نیز از تهران به چابهار یا زاهدان به چابهار ایجاد کنیم. اگر این موضوع تحقق پیدا کند مسیری که یک روزه طی می گردد می تواند به 8 ساعت کاهش پیدا کند.

جلال زایی که پیشنهاد دهنده میزبانی چابهار برای این برنامه است، گفت: اداره کل سیستان و بلوچستان متولی برگزاری این همایش است و از سازمان های دیگر نیز برای برگزاری آن یاری خواهیم گرفت.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 482

به "ورود وزرای گردشگری کشورهای اقیانوس هند به چابهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود وزرای گردشگری کشورهای اقیانوس هند به چابهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید