فارس برای میزبانی کنوانسیون جهانی صلح و گردشگری اعلام آمادگی کرد

به گزارش آسمان تو، مدیرکل فرهنگی معاونت گردشگری و امور زائرین استانداری فارس مطرح کرد: فارس به دلیل به اشتراک گذاشتن تمام ارزش های والا و پرافتخار بشری همچون نوع دوستی، تعامل و مودت بین اقوام و ملل در پیشینه فرهنگی و تاریخی خود می تواند میزبانی شایسته برای کنوانسیون جهانی صلح سال 2021 باشد.

فارس برای میزبانی کنوانسیون جهانی صلح و گردشگری اعلام آمادگی کرد

برای سفر با تور پوکت لحظه آخری ارزان همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

ایرنا: سید مجتبی علوی که به عنوان نماینده فارس در وبینار (همایش برپایه وب در فضای مجازی) بین المللی جهانگردی برای صلح و دوستی سخن می گفت، ابراز داشت: فارس با برخورداری از ظرفیت های کم نظیر و شایان توجه از جمله بهره مندی از 11 اثر ثبت دنیای و سه هزار اثر ثبت ملی که بعضی از آن ها صندلی ویژه ای در صنعت جهانگردی دارند، می تواند با برنامه ریزی صحیح و کارآمد و با استفاده از ابزارها و تکنولوژی های روز دنیا به مخاطبان و جهانگردان سراسر دنیا شناسانده گردد.

مدیرکل فرهنگی معاونت جهانگردی و امور زائرین استانداری فارس درباره جهانگردی صلح و توسعه مهر و دوستی از این رهگذر، ابراز کرد: اهمیت دادن به نقش شاخص ارزش های فرهنگی، تاریخی و مذهبی و همچنین نقش شایسته آثار هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی در پیشبرد اهداف صنعت جهانگردی اهمیتی ویژه دارد که ترویج صلح و مهربانی بین ملت ها از مصادیق این رویکرد خواهد بود.

وی خطاب به نمایندگان ملت ها درخصوص آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای میزبانی کنوانسیون دنیای صلح، گفت: ایران پرچمدار و نمادصلح دنیای در طول تاریخ بوده است و آغوش خود را برای حفظ و استمرار این مفهوم گسترده است.

نماینده فارس، این استان را پیشتاز جهانگردی صلح دانست و اظهار کرد: از استانی صحبت می کنیم که با پهناوری و پیشینه تاریخی، مذهبی و فرهنگی بسیار ارزشمنش و مهد ادیبانی صلحجو و پرآوازه همچون سعدی و حافظ است که همیشه در مسیرصلح پیشتاز بوده اند.

او در رابطه با همزیستی پیروان ادیان الهی، گفت: تنوع اقوام در شیراز که وجود کوچه ادیان شاهدی بر این مدعاست، اثبات می نماید که این شهر می تواند در ابداع جهانگردی صلح پیشقدم باشد و از همین رو با همه داشته هایش، این بار صلح را با فرهنگ و هنر آمیخته و از ملت ها برای پرورش آن دعوت می نماید.

وبینار بین المللی جهانگردی برای صلح و دوستی یکشنبه با حضور بعضی مسئولان و فعالان صنعت جهانگردی از جمله رایزنان فرهنگی ایران و هند برگزار گردید و در آن درباره صنایع دستی، هنر و جهانگردی صلح با راهکارهای معرفی ظرفیت های شیراز و استان فارس به جهانگردان و فعالان حوزه جهانگردی سخن رفت.

در این وبینار به مهمترین راهکارهای معرفی و شناساندن جاذبه های تاریخی و مذهبی،جهانگردی، شهر شیراز و استان فارس به مخاطبان به منظور جذب جهانگرد به وسیله فضای مجازی گفتگو و گفت و گو شد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1406

به "فارس برای میزبانی کنوانسیون جهانی صلح و گردشگری اعلام آمادگی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس برای میزبانی کنوانسیون جهانی صلح و گردشگری اعلام آمادگی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید