واکنش سرمربی تیم ملی هندبال ایران به پیروزی مقابل کویت

به گزارش آسمان تو، سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران گفت: در مرحله دوم رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی، فرصت هیچ اشتباهی نیست چون هر لغزشی باعث می گردد تیم از صعود جا بماند.

واکنش سرمربی تیم ملی هندبال ایران به پیروزی مقابل کویت

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی هندبال ایران در مرحله دوم رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی، کویت میزبان را با نتیجه 28 بر 24 شکست داد.

علیرضا حبیبی، سرمربی تیم ملی ایران در گفت وگو با خبرنگاران و در خصوص بازی با کویت گفت: همان طور که انتظار می رفت بازی سخت و نفس گیری داشتیم. در مرحله دوم فرصت هیچ اشتباهی نیست چون هر لغزشی باعث می گردد تیم از صعود جا بماند.

او اضافه نمود: کویت در این دوره از مسابقات خیلی سرمایه گذاری نموده و اردوی طولانی مدت داشته است، مهمتر از همه این که از امتیاز میزبانی با حضور انبوه تماشاگران خود برخوردار است.

سرمربی تیم ملی در خصوص شمار زیاد طرفداران کویتی، گفت: در طول چند سال اخیر مسابقات آسیایی، چنین تعداد زیاد تماشاگر دیده نشده است. در این بازی حمایت تماشاگران کویت کار را برای مان سخت تر کرد به گونه ای که سالن 6 هزار نفری کویت مملو از جمعیت بود و تعداد زیادی هم خارج از سالن و به وسیله تلویزیون بازی را دیدند. در کل بازی بسیار نفس گیری بود.

او با بیان این که نتیجه بازی با کویت برای تیم ملی اهمیت داشت، تاکید نمود: بازی نوسان زیادی داشت اما در نهایت با نتیجه ای خوب تیم کویت را شکست دادیم و باید برای بازی بعد که مقابل قطر است آمادگی لازم را به دست بیاوریم. تیم ما خوب جنگید و به خوبی کار کرد. گاهی بازیکنان می خواستند احساسی بازی نمایند اما سعی کردند اشتباهات را مخصوصا در لحظات پایانی جمع نمایند. در آن لحظات توانستیم بازی را خوب مدیریت و نتیجه بازی را عوض کنیم تا برنده شویم.

حبیبی در خصوص مصدومیت سجاد استکی نیز گفت: متاسفانه در نیمه اول آقای سجاد استکی که درد کهنه ای از ناحیه عضلات همسترینگ داشت، دچار مشکل شد و نتوانست بازی کند. او سه شنبه، اول بهمن برای انجام معاینه به پزشک مراجعه می نماید اما قطعا در بازی با قطر از او استفاده نمی کنیم و در استراحت است. منتظریم تا ببینیم وضعیتش در روز سوم و بازی با کره جنوبی به چه صورتی خواهد بود. سه شنبه چند بازیکن را جایگزین می کنیم و جلسه ای فنی با بازیکنان خواهیم داشت تا هم بازی مقابل کویت را ارزیابی کنیم و هم نقاط ضعف و قوت قطر را آنالیز کنیم.

سرمربی تیم ملی هندبال با بیان این که امیدوارم بازی خوبی مقابل قطر انجام دهیم، توضیح داد: این تیم بسیار پرمهره است و در این مسابقات همه رقبای خود را شکست داده است. امیدوارم سه شنبه بازی خوبی انجام دهیم. باید از دو بازی آینده مقابل قطر و کره جنوبی حتما به یک پیروزی دیگر دست پیدا کنیم تا به عنوان یکی از دو تیم به مرحله بعد صعود کنیم و جواز حضور در جام جهانی را هم به دست بیاوریم.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی هندبال مردان ایران از ساعت 18:30 امروز سه شنبه(اول بهمن) مقابل قطر به میدان می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 863

به "واکنش سرمربی تیم ملی هندبال ایران به پیروزی مقابل کویت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سرمربی تیم ملی هندبال ایران به پیروزی مقابل کویت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید