از السالمیه هم پیشنهاد داشتم، العربی مرا دوساله می خواست

به گزارش آسمان تو، به گزارش خبرنگاران، باشگاه العربی کویت در حالی خبر از پیوستن سجاد استکی لژیونر هندبال کشورمان به تیم هندبال خود داده است که استکی جوان عناوینی چون برترین گلزن مسابقات قهرمانی دنیا در رده سنی جوانان در سالهای 2006 و 2011 را در کارنامه خود داشته و اسم برترین بازیکن خارجی در لیگ هندبال رومانی را هم برای خود ثبت نموده است. استکی پیش از این در باشگاه های اشتوتگارت آلمان، الغرافه قطر، دینامو بخارست رومانی و سیزن رن فرانسه هم بازی نموده است.

از السالمیه هم پیشنهاد داشتم، العربی مرا دوساله می خواست

سجاد استکی پس از پیوستن به این تیم آسیایی گفت: من با تیم السالمیه در مسابقات باشگاه های مردان آسیا که از 12 تا 21 ژوئن در جده عربستان برگزار گردید، حضور داشتم و برای این تیم به میدان رفتم. پس از سرانجام این رقابت ها هم از دو تیم السالمیه و العربی پیشنهاد بازی داشتم ولی چون العربی را از لحاظ تیمی و سطح بازی بازیکنان حرفه ای تر می دانستم، پیشنهادش را قبول کردم و از فصل آینده برای العربی به میدان خواهم رفت.

وی در مورد مدت زمان قراردادش با این باشگاه عربی هم اظهار داشت: العربی کویت مایل بود قرارداد دو ساله ببندد ولی قراردادم را یک ساله بستم که در این یکسال شرایط تیم و فصل هندبال کویت را بسنجم تا اگر شرایط خوب بود، قراردادم را تمدید کنم.

استکی که در فصل گذشته در لیگ فرانسه برای تیم سیزن رن بازی می کرد، در این باره اضافه نمود: فصل قبل بخاطر شیوع کرونا، کنسل شدن بازی ها و نبود تماشاگر در سالن فصل جالبی را سپری نکردم و یک ماه سرانجامی فصل را هم به السالمیه ملحق شدم.

وی در مورد تیم ملی هندبال ایران هم بیان نمود: امیدوارم فدراسیون و شخص دکتر پاکدل بتواند در این زمان به جای مانده تا مسابقات هندبال قهرمانی آسیا یک مربی خوب و تراز اول به خدمت تیم ملی درآورد. در حال حاضر یک فرصت طلایی برای کسب نتیجه خوب و کسب سهمیه مسابقات جهانی را پیش رو داریم و در این راستا می توانیم از امتیاز میزبانی هم استفاده کنیم. در هر حال امیدوارم تیم ملی هندبال تا شروع مسابقات به یک آمادگی نسبی برسد تا هم سهمیه جهانی را کسب کنیم و هم یک مدال خوب بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1899

به "از السالمیه هم پیشنهاد داشتم، العربی مرا دوساله می خواست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از السالمیه هم پیشنهاد داشتم، العربی مرا دوساله می خواست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید