هشدار میلیاردر آمریکایی ، کرونا نظام سرمایه داری و اتحادیه اروپا را نابود می نماید

به گزارش آسمان تو، جورج سوروس، میلیاردر آمریکایی-مجارستانی از سلطه کامل آلمان بر بانک مرکزی اروپا به عنوان یکی از نشانه های فروپاشی احتمالی اتحادیه اروپا و نظام سرمایه داری در زمانه پس از کرونا یاد کرد.

هشدار میلیاردر آمریکایی ، کرونا نظام سرمایه داری و اتحادیه اروپا را نابود می نماید

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندیپندنت، سوروس 89 ساله که یکی از 30 میلیاردر برتر دنیاست و به عنوان بنیانگذار بعضی انقلاب های رنگی در اروپا شناخته می گردد، در تازه ترین گفتگوی خود درباره تاثیر بحران کرونا بر مفاهیمی چون نظام سرمایه داری آن گونه که ما می شناسیم، اتحادیه اروپا و تمدن انسانی گفت.

این میلیاردر پرنفوذ آمریکایی با اشاره به سلطه دولت آلمان بر بانک مرکزی اتحادیه اروپا اضافه نمود: من به ویژه نگران باقی ماندن اتحادیه اروپا هستم، چون یک اتحادیه ناکامل است. این باعث می گردد اروپا آسیب پذیرتر از آمریکا باشد. نه به این دلیل که یک اتحادیه کامل نیست، بلکه چون بر اساس حاکمیت قانون بنا شده است. چرخ های عدالت خیلی کند می چرخد و تهدیدهایی چون کووید-19 بسیار تند و این مسئله ای اساسی برای اتحادیه اروپا ایجاد می نماید.

سوروس دخالت نظام قضایی و دولت آلمان را در ساز و کار بانک مرکزی اروپا نابودکننده ساختار اتحادیه اروپا دانست و درباره تاثیر شیوع کرونا بر چهره نظام سرمایه داری گفت: همه چیز در زمانه کرونا ممکن است اما اینکه پیش بینی کنیم بر سر سرمایه داری چه می آید، تقریبا غیرممکن است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1157

به "هشدار میلیاردر آمریکایی ، کرونا نظام سرمایه داری و اتحادیه اروپا را نابود می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار میلیاردر آمریکایی ، کرونا نظام سرمایه داری و اتحادیه اروپا را نابود می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید