نمایشگاه دستاوردهای 150 شرکت دانش بنیان در ونزوئلا برپا می گردد

به گزارش آسمان تو، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، هیات فناوری و تجاری ایران متشکل از شرکت های دانش بنیان و خلاق ایرانی به ونزوئلا اعزام شدند تا تبادلات و تعاملات فناورانه تجاری میان دو کشور افزایش یابد.

نمایشگاه دستاوردهای 150 شرکت دانش بنیان در ونزوئلا برپا می گردد

این هیات با هدف توسعه صادرات محصولات شرکت های دانش بنیان ایران ساخت وارد کاراکاس مرکز ونزوئلا شده تا با برپایی نمایشگاه اختصاصی محصولات ایران ساخت و فراهم کردن زمینه مذاکرات رودررو میان شرکت های دانش بنیان و خلاق ایرانی و مجموعه های فناور ونزوئلایی، بازار فناورانه ایران را در این کشور رونق دهد.

82 شرکت دانش بنیان و خلاق در حوزه های فناورانه سلامت، دارو و تجهیزات پزشکی، کشاورزی، بیوتکنولوژی، صنایع خلاق، فناوری اطلاعات و مخابرات، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی، پتروشیمی در این سفر حضور دارند و در بیش از 500 نشست تخصصی رودررو تنظیم شده با شرکت ها و همتایان فناور ونزوئلایی حاضر خواهند شد.

در دومین روز حضور هیات فناوری ایران در این کشور، نمایشگاه اختصاصی محصولات دانش بنیان و خلاق ایرانی در کشور ونزوئلا افتتاح و میزبان وزرای صنعت، ICT، کشاورزی، بهداشت و علوم این کشور و 350 نماینده از شرکت های فناور ونزوئلا خواهد بود.

در این نمایشگاه محصولات بیش از 150 شرکت دانش بنیان و خلاق و بالغ بر 500 محصول ایران ساخت عرضه خواهد شد.

مهدی قلعه نوی، رئیس مرکز تعاملات بین الملل، پرویز کرمی رئیس مرکز فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق، حسین اسفندیاری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این سفر حضور دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2305

به "نمایشگاه دستاوردهای 150 شرکت دانش بنیان در ونزوئلا برپا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه دستاوردهای 150 شرکت دانش بنیان در ونزوئلا برپا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید