نحوه ارائه دروس معارف اسلامی در ترم تحصیلی آینده اعلام شد

به گزارش آسمان تو، مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها نحوه ارائه دروس معارف اسلامی در ترم تحصیلی آینده را خاطرنشان کرد.

نحوه ارائه دروس معارف اسلامی در ترم تحصیلی آینده اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها بیان کرد با توجه به اتمام سال تحصیلی جاری تا 15 شهریور ماه و شروع سال تحصیلی جدید، لازم است تمامی دانشجویان دوره های در حال آموزش خود را تکمیل و گواهینامه یا نمرات مربوطه را از سامانه دریافت نمایند.

از 20 شهریور ماه امسال تمامی دوره ها و درس های نیمه تمام کاربران از سامانه پاک خواهد شد. همچنین با توجه به بخشنامه معاونت آموزشی نهاد، استادان معارف اسلامی می توانند تا 8 نمره از نمره پایانی درس معارف اسلامی را از دروس سامانه آموزش مجازی و در قالب فعالیت کلاسی برای دانشجویان تعریف نمایند.

هم چنین دانشجویان پس از ورود به سایت و ثبت نام در دوره ای که توسط استاد مربوطه تعریف شده است می توانند دروس مربوط را بگذرانند.

لازم به ذکر است به منظور استفاده مؤثر از نقش تربیتی و مهم استادان، سامانه به گونه ای طراحی شده است که استادان معارف اسلامی در طول ترم فرآیند آموزشی دانشجویان را مورد پایش قرار می دهند و جهت ثبت نمره نهایی، می توانند گزارش فرایند آموزشی دانشجویان را از سامانه دریافت نمایند بنابراین با توجه به حضور استادان در سامانه برای دانشجویان درس معارف اسلامی گواهی نامه صادر نخواهد شد.

4084/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1352

به "نحوه ارائه دروس معارف اسلامی در ترم تحصیلی آینده اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه ارائه دروس معارف اسلامی در ترم تحصیلی آینده اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید