نگرش حامیانه به استعدادهای برتر در استان سمنان

به گزارش آسمان تو، خبرنگاران/سمنان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان بر نگرش حامیانه به استعداد های برتر در استان سمنان تاکید نمود و گفت: نگاه ویژه و حامیانه به استعدادهای برتر در استان وجود دارد که امری بسیار ارزشمند است.

نگرش حامیانه به استعدادهای برتر در استان سمنان

فاطمه منصوری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در جلسه هم اندیشی در مورد شناسایی و پرورش استعدادهای برتر استان، اظهار کرد: ما باید به نحوی از استعداد برتر استان حمایت کنیم تا این سرمایه های انسانی در جامعه به فزونین شکل ممکن مورد بهره برداری قرار گیرند.

وی با بیان اینکه توسعه یافتگی این افراد و استعدادهای برتر باعث توسعه یافتگی کشور خواهد شد، گفت: ما باید تمام کوشش خود را بکار گیریم تا با استفاده از ظرفیت های موجود و اقدامات مطلوب، زمینه این مهم را محقق کنیم.

منصوری با تاکید بر اینکه استفاده متقابل از ظرفیت های موجود در دستگاه های متولی این امر بسیار ارزشمند است، اضافه کرد: تمامی دستگاه های متولی امر پرورش سرمایه های انسانی، ضروری است تا ظرفیت های خود را در این خصوص به کار گرفته و به صورت متقابل با سایر دستگاه ها به اشتراک بگذارند.

وی ادامه داد: دانشگاه ها، آموزش و پرورش و اداره کل فنی و حرفه ای، ضرورت دارد تا استعدادهای برتر خود را برای پرورش دهی مناسب و استفاده از ظرفیت ها، احصاء و معرفی نمایند.

معاون استاندار سمنان مطرح نمود: افرادی که قرار است که جامعه استعدادهای برتر را آموزش داده و داوری نمایند، باید دوره های لازم را فراگرفته و با دانش و آگاهی و اشرافیت کامل به این امر بپردازند.

وی اعلام کرد: استعدادهای فزونی که می توان ایده های آنان را در فراوری و تجاری سازی به کار گرفت، باید شناسایی و مورد توجه قرار گیرند و آموزش و دوره های خاص و پیشرفته برای آنان در نظر گرفته و اجرا گردد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در سرانجام گفت: پیرو تاکید ریاست جمهوری در سفر به استان سمنان و بازدید از نمایشگاه اختراعات دانش آموزان و استعدادهای برتر استان، پیشنهادات در مورد شناسایی و پرورش استعدادهای برتر در استان، احصاء و ارسال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2084

به "نگرش حامیانه به استعدادهای برتر در استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرش حامیانه به استعدادهای برتر در استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید