مقایسه نخست وزیر بریتانیا با صدام و قذافی ، انتقام سخت کاپولا از جانسون

به گزارش آسمان تو، خالق سه گانه پدرخوانده نخست وزیر بریتانیا را همردیف بعضی از خونخوارترین چهره های تاریخ معاصر از جمله صدام حسین و معمر قذافی رده بندی کرد.

مقایسه نخست وزیر بریتانیا با صدام و قذافی ، انتقام سخت کاپولا از جانسون

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، بوریس جانسون حدود دو ماه پیش در تبادل نظر با روزنامه دیلی میل در پاسخ به پرسشی درباره صحنه محبوب خود در تاریخ سینما به کشتار پایانی فیلم مافیایی پدرخوانده اشاره نمود؛ ادعایی که با واکنش تند و تیز فیلمساز برنده اسکار و خالق این سه گانه ماندگار روبرو شد.

فرانسیس فورد کاپولا در واکنش به این ایده عجیب انتقامی سخت از نخست وزیر بریتانیا گرفت و او را با خونریزترین دیکتاتورهای تاریخ مقایسه کرد. کاپولا که منتقد اقدام جانسون در خروج بدون توافق از اتحادیه اروپاست، به ستون نویس فایننشال نیوز گفت: هر که عاشق فیلم مافیایی من باشد، کنار چهره هایی چون صدام حسین و معمر قذافی قرار می گیرد. ایده احقمانه برگزیت بدون توافق نتیجه ای فاجعه بار خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا بیشتر شبیه اینک آخرالزمان است تا پدرخوانده اضافه نمود: بریتانیا خیلی چیزها برای دوست داشتن دارد؛ از زبان زیبای انگلیسی تا فیزیک نیوتنی و پنی سیلین. من وحشت می کنم که کسی حتی بتواند به کاری احمقانه چون خروج از اتحادیه اروپا فکر کند. آن صحنه پایانی یک فیلم گانگستری می تواند در دنیای واقعی بازتاب داشته باشد و بریتانیای محبوب ما را به سوی ویرانی بکشاند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 438

به "مقایسه نخست وزیر بریتانیا با صدام و قذافی ، انتقام سخت کاپولا از جانسون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه نخست وزیر بریتانیا با صدام و قذافی ، انتقام سخت کاپولا از جانسون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید