بدترین محوطه های توریستی در دنیا

به گزارش آسمان تو، مسافرت تجربه ای است که فکر شما را می گستراند اما به نظر می رسد که این مکان ها فقط در خالی کردن جیب شما و تمام کردن صبر و شکیبایی شما برتری دارند.

بدترین محوطه های توریستی در دنیا

مترجم : بهروزی

منبع: راسخون

مسافرت تجربه ای است که فکر شما را می گستراند اما به نظر می رسد که این مکان ها فقط در خالی کردن جیب شما و تمام کردن صبر و شکیبایی شما رجحان دارند.

سفر دوستی باعث همدردی ما با خیلی از افراد می شود و ما عاشق این هستیم که از چیزهای تازه و عجیب و غریب بازدید کنیم. به هنگام سفر، ما با محوطه های دنیاگردی روبرو می شویم. آنها طوری پر شده اند که گویی یک حباب جادویی کوچک در یک مکان تازه و عجیب و غریب خلق شده است. بله، محوطه های دنیاگردی؛ آن مکان های پر سر و صدا، شلوغ، پر جمعیت، گران و تجاری که باعث می شوند سرگیجه بگیرید، جیب تان خالی شود و بعد از ترک مکان حس بدی داشته باشید.

در اینجا لیستی از برخی از بدترین محوطه های دنیاگردی در دنیا آورده شده است؛ جمعیت بیش از حد، بسیار گران قیمت و برخی ممکن است بگویند بیش از حد به آنها اهمیت داده شده و بد نمایش داده شده اند.

میدان تایمز (زمان) در شهر نیویورک :

این جاذبه دنیاگردی پر جمعیت و پر سر و صدا است و به طور ساده چهار راهی است که شامل فروشگاه های زنجیره ای موجود در همه جا، رانندگان تاکسی گستاخ و آلودگی است. اوه بله یکی هم لامپ های نئون است که موجب از دست دادن کنترل می شود.

برج لندن در انگلستان :

اگرچه برج لندن تاریخچه شگفت انگیزی دارد اما این جاذبه دنیاگردی پر از دنیاگرد های بی قرار در خط های طولانی است. سر و صدا و قیمت های گزاف و تمام چیزی که شما دریافت می کنید نگاه اجمالی و گذرا از چیزهایی است که شما باید در اوقات فراغت خود تجربه کنید.

میدان پیازا سن مارکو / سنت مارکز در ونیز :

اگرچه به عنوان یک مکان عالی برای نشستن و خوردن یک فنجان قهوه تبلیغ می شود اما محلیان برخلاف آن توصیه می کنند و می گویند که یک محوطه دنیاگردی گران قیمت است.

آبشار رود دان در جامائیکا :

انتظار نداشته باشید که این چشم انداز را وقتی آنجا هستید ببینید. تصور کنید مردم به طور پراکنده در کنار آبشار پخش شده اند و صدها دنیاگرد خیس از سر و کول هم بالا می فرایند. اگرچه دیدن این چشم انداز، زیبا است اما آبشار رود دان در جامائیکا با حضور جمعیت دنیاگرد ها در آنجا تخریب شده است . . . خب، دنیاگرد ها و راهنمایان تور شما را خجالت زده و شرمنده می کنند.

وینستون چرچیل انگلیسی در آزمایش جنگ در لندن :

یک محصول مصنوعی اصلی، یک چشم انداز نادر میان دریای خون جعلی است که به طور ساده بر روی مدل پلاستیکی میانه شما پخش شده است.

نانجینگ دونگ لو در شانگهای :

اگرچه این خیابان در چین یک تاریخچه جالب دارد اما چشم انداز اخیر چیزی است که خیلی هم رایج است؛ بیش از حد گران قیمت بودن و فروشگاه های زنجیره ای تجاری موجود در همه جا.

سنگ بلارنی در ایرلند :

گفته می شود که سنگ بلارنی در ایرلند هدیه ای از پرگویی و زبانه نقره ای به شما اعطا می کند. این سنگ باعث می شود که شما سر و ته آویزان شوید. اگر شما مشتاق ملحق شدن به جمعیت چاپلوسان و به اشتراک گذاشتن مریم گلی خود با میلیون ها غریبه هستید، به آنجا بروید.

گوندولا سواری در ونیز :

پر جمعیت و پر سر و صدا است و هزینه میانه 80 یورو در طول روز و 100 یورو بعد از غروب آفتاب (به اضافه ساز و آواز رمانتیک) برای شما بر جای می گذارد. گوندولا سواری ونیزی چیزی نیست که شما در فیلم ها دیده اید.

آبشار نیاگارا در آمریکای شمالی :

از نظر طبیعی مهیج و هیجان انگیز است. چیزی که آبشار نیاگارا را خراب می کند بهره برداری بیش از حد از آن از طریق تجارت گرایان است. چشم انداز آبشار با انبوهی از قایق های دنیاگردی، تخته پل ها، هتل ها و رستوران ها گرفته شده است. به گروه بپیوندید و ببینید که بر شانه های مردانی که در مقابل شما هستند ظاهر شده اید تا به این تراژدی باشکوه نگاهی بیندازید.

استون هنگ در انگلستان :

گفته می شود که هاله ای از راز و شگفتی این سازه کشف نشده را گرفته است اما حقیقت ناراحت کننده این است که این سازه به طور سرگردان بین دو جاده شلوغ و پر تردد ایستاده است. این هاله با ترافیک و دنیاگرد هایی که از هر فاصله ای عکس می گیرند از بین رفته است؛ شما اجازه ندارید به سنگ ها خیلی نزدیک شوید. همانند یک نمایش در باغ وحش است و شما باید از پشت نرده به این شگفتی باستانی خیره شوید.

دنیای والت دیزنی در اورلاندو :

مگر این که شما جان سخت و عاشق دیزنی اصلی باشید، دنیای والت دیزنی در اورلاندو چیزی است که به نطر می رسد و یک محوطه دنیاگردی تجاری گران قیمت است. آیا رویاهای شما به حقیقت می پیوندند؟ اگر رویای شما منتظر ماندن در یک صف برای یک موش کارتونی است تا تمام پول شما را بگیرد، پس بله رویای شما به حقیقت می پیوندد!

بنوآ در بالی در اندونزی :

با اسکی های جت و قایق های موزی به کناره دریا متراکم شده است و شما مجبور هستید به زیر آب فراینده های دیگر در آب های تیره و به طور عجیب تهی از ماهی، جاخالی بدهید.

برج کج پیزا در ایتالیا :

در یک صف طولانی با صدها نفر دیگر منتظر بمانید و ورودیه 15 یورویی را بپردازید تا از پلکان مارپیچی پر جمعیت بالا بروید و سپس دوباره پایین بیایید . . .

شهر ممنوعه در بیجینگ در چین :

شهر ممنوعه به خاطر هزاران فریب خود بدنام و رسوا است. این شهر برخلاف نام خود پر از دنیاگرد ها و هنرمندان است. سعی کنید قبل از ساعات باز شدن به آنجا بروید (و مودبانه افراد مودبی را که نوع محبت آمیز به کنار شما می آیند تا درخواستی بکنند نپذیرید) تا از انتظار شدیداً طولانی جلوگیری بکنید و هم چنین فریب آنها را نخورید که پول شما را به ناحق بگیرند.

تاج محل در هندوستان :

به طور مضحکانه، گران است و هزینه ی آن در حدود 1000 روپیه برای دنیاگرد ها است (برای محلیان 20 روپیه است) (این هزینه به غیر از هزینه های وسیله نقلیه و عکس / دوربین است). ظرافت و زیبایی معماری تاج محل با بازدید کنندگان آلوده و زشت و جمعیت دنیاگرد های پر جنب و جوش، رجز خوانی راهنمایان تور که با داستان صراحت تاریخی شما را به ستوه می آورند و عکاسانی که برای گرفتن عکس های غیر موقر و گران از نگهداشتن نوک گنبد عاصی می کنند، تخریب می شود.

منبع: راسخون
انتشار: 28 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2062

به "بدترین محوطه های توریستی در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدترین محوطه های توریستی در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید