معاون وزیر علوم: کلاس های دانشگاه حضوری است؛ بیش از 3 غیبت غیرموجه منجر به حذف درس می گردد

به گزارش آسمان تو، معاون آموزشی وزارت علوم گفت: دانشجویان درصورتی که بیش از 3 مرتبه غیبت غیرموجه داشته باشند با توجه به حضوری بودن آموزش، منجر به حذف درس و محرومیت آن ها از امتحان خواهد شد.

معاون وزیر علوم: کلاس های دانشگاه حضوری است؛ بیش از 3 غیبت غیرموجه منجر به حذف درس می گردد

قاسم عمو عابدینی در مصاحبه با مهر با اشاره به غیبت های غیرموجه دانشجویان با توجه به حضوری بودن آموزش گفت: تمام کلاس های دانشگاه به صورت حضوری برگزار می گردد، بدیهی است، غیبت های غیر موجه مشمول مقررات آموزشی خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس مقررات آموزشی چنانچه دانشجویی سه مرتبه غیبت غیرموجه داشته باشد، برای بار چهارم باید آن درس را حذف کند.

معاون آموزشی وزارت علوم اضافه نمود: تمام دانشجویان می دانند که بر اساس مقررات آموزشی اگر سه جلسه غیبت غیرموجه داشته باشند، جلسه چهارم دیگر نمی توانند در کلاس حاضر شده و باید درس را حذف نمایند، چون دانشکده و آموزش می تواند به دانشجو اعلام کند که وی اجازه ورود به امتحان مربوطه را ندارید و اگر امتحان را هم ندهد برای وی صفر رد می گردد.

دانشگاه خوارزمی و دانشگاه شهید بهشتی نیز در هفته اخیر بر رعایت قوانین و ضوابط آموزشی تاکید و اعلام نموده اند: طبق آئین نامه های آموزشی دانشجویی که سر کلاس نرود غیبت خواهد خورد و اگر این غیبت ها بیشتر از حد مجاز گردد موجب حذف درس و محرومیت از امتحان خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 17 مهر 1401 بروزرسانی: 17 مهر 1401 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2317

به "معاون وزیر علوم: کلاس های دانشگاه حضوری است؛ بیش از 3 غیبت غیرموجه منجر به حذف درس می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون وزیر علوم: کلاس های دانشگاه حضوری است؛ بیش از 3 غیبت غیرموجه منجر به حذف درس می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید