سلطانی فر: تخصیص اعتبارات فدراسیون ها را به 85 درصد می رسانیم، فدراسیون های المپیکی 20 درصد بیشتر دریافت می نمایند

به گزارش آسمان تو، وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد با کوشش هایی که در حال اجرا است، اعتبارات فدراسیون ها بین 80 تا 85 درصد تخصیص پیدا می نماید.

سلطانی فر: تخصیص اعتبارات فدراسیون ها را به 85 درصد می رسانیم، فدراسیون های المپیکی 20 درصد بیشتر دریافت می نمایند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در نشست با روسای فدراسیون ها از برگزاری یک کارگاه آموزشی، هم افزایی و دانش افزایی با حضور مشترک رؤسای فدراسیون ها، مدیران کل استانی و مسئولین ورزش بانوان استان ها تا قبل از سرانجام امسال به منظور هماهنگی در راستای توسعه ورزش کشور اطلاع داد.

وی به برگزاری منظم جلسات ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک اشاره نمود و گفت: در این جلسات موارد مربوط به اعزام ها ، اردوها و مسائلی که فدراسیون های المپیکی دارند مطرح می گردد و تصمیم گیری نهایی صورت می گیرد.

سلطانی فر مسائل کنونی کشور را مورد توجه قرار داد و از کوشش های زیاد به منظور افزایش تخصیص اعتبارات تا 80 و 85 درصد اطلاع داد و گفت: فدراسیون های المپیکی تا 20 درصد بیشتر از سایر فدراسیون ها دریافت خواهند کرد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با اشاره لایحه بودجه سال 99 توضیح داد: با قدرت از لایحه بودجه دولت دفاع می کنیم و در زمینه بودجه ورزش هر کجا احتیاج به پیگیری باشد از سوی حوزه معاونت حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان پیگیری لازم صورت خواهد گرفت.

سلطانی فر در بخش دیگری از سخنانش از تصویب اساسنامه جدید فدراسیون ها پس از چند دوره رفت و آمد در دولت اطلاع داد و گفت : این اساسنامه به شورای نگهبان رفته است و از سال 95 هم که لایحه اهداف وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان هم در دولت تصویب شد، در مجلس است.

وی در ادامه به تصویب آیین نامه پرداخت یاری هزینه به ورزشکارانی که در قالب انفرادی و تیمی کسب سهمیه نموده اند، اشاره نمود و شرح داد: بر اساس آنچه در ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک تصویب شد، ورزشکارانی که کسب سهمیه نموده اند، ماهیانه 5 میلیون تومان دریافت می نمایند و به سرمربیان هم همین میزان پرداخت خواهد شد و بر اساس تعداد سهمیه های کسب شده به مربیان هم به میزان نیمی از این مبلغ پرداخت می گردد و قسط اول به زودی پرداخت می گردد. فدراسیون ها هم باید با دقت این پاداش ها را که به حساب آنها واریز می گردد، به ورزشکاران و مربیان پرداخت نمایند .

وزیر ورزش در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت کمیسیون های مختلف در کمیته ملی المپیک تاکید نمود : انتظار دارم روسای فدراسیون ها و مدیران ورزشی کشور با کمیسیون های زیر مجموعه کمیته ملی المپیک همکاری لازم و حضور جدی را داشته باشند تا از ظرفیت ها روز به روز در راستای توسعه ورزش استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 805

به "سلطانی فر: تخصیص اعتبارات فدراسیون ها را به 85 درصد می رسانیم، فدراسیون های المپیکی 20 درصد بیشتر دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: تخصیص اعتبارات فدراسیون ها را به 85 درصد می رسانیم، فدراسیون های المپیکی 20 درصد بیشتر دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید