رویداد سوپر دیوایس هوآوی در تهران، رونمایی از جدیدترین محصولات
به گزارش آسمان تو، شرکت هواوی روز چهارشنبه مورخ 6 بهمن 1400 رویداد سوپردیوایس را در هتل استقلال تهران برگزار کرد. طی این رویداد که در دو بخش برای اصحاب رسانه و نمایندگان فروش برنامه ریزی شده بود، علاوه بر رونمایی از 9 محصول نو، استراتژی های بازرگانی و بازاریابی به وسیله مدیران ارشد این شرکت مورد آنالیز نهاده شد.
در ابتدا جناب آقای فیاض قائم مقام شرکت هواوی، در رابطه با اندازه رشد بازار جهانی هواوی در زمینه محصولاتی از جمله لپ تاپ و ساعت هوشمند سخنرانی کردند. بعلاوه استراتژی برند هواوی برای شرایط حال حاضر و آینده حضور در بازارهای ایران و نحوه حضور در بازار موبایل و لوازم جانبی هوشمند به وسیله ایشان برای حضار شرح داده شد. ایشان در ادامه حول موضوع سوپر دیوایس و نحوه ایجاد زیست بوم و زندگی هوشمند یکپارچه در زمینه های مختلف صحبت کردند. به گفته جناب آقای فیاض: هواوی در حال حاضر با ارائه راهکارهای هوشمند و به وسیله اتصال یکپارچه میخواهد به افراد یاری کند که هوشمندتر کار نمایند، هوشمندتر ورزش نمایند و هوشمندتر سرگرمی نمایند. این قابلیت به وسیله نرم افزارهای اختصاصی هواوی از جمله سیستم عامل هارمونی در کنار سخت افزارهای به روز و پیشرفته میسر شده است.
در ادامه نوبت به معرفی تازهترین محصولات هواوی رسید و جناب آقای محمدرضا رضایی مدیر روابط عمومی هواوی پشت تریبون رفت و 9 محصول تازه هواوی را معرفی کرد. این محصولات شامل سه گوشی موبایل با مدل های nova 9، p50 Pro و گوشی تاشو P50 Pocket، یک مدل لپ تاپ، تبلت، ساعت هوشمند، دو مدل مانیتور حرفه ای و یک عدد هندزفری با طراحی کیس شارژ کاملا منحصر به فرد بود. ایشان علاوه بر معرفی تک به تک این محصولات، روی موضوع عملکرد و اتصال یکپارچه آنها تاکید نمود. تمامی این محصولات به زودی در بازارهای داخلی با گارانتی رسمی هواوی موجود خواهند شد.
سپس جناب آقای شهاب نادری مدیر ارشد بازاریابی و تبلیغات هواوی چند دقیقه ای درباره استراتژی های بازرایبای و برندینگ هواوی در مبحث زیست بوم و تاثیر یکپارچه بودن برنامه های استراتژیک بازاریابی محصولات مختلف در زندگی روزمره انسان ها صحبت کردند. به گفته ایشان: هواوی تمرکز خود را در سال های اخیر به توسعه مبحث زیست بوم و برندینگ هواوی با تکیه بر تکنولوژی سوپردیوایس، محصولات پرچمدار و توسعه دسته بندی های هشت گانه معطوف نموده است. این استراتژی از آموزش و اطلاع رسانی، ایجاد تجربه زنده برای کاربر، ایجاد جامعه کاربران و توسعه شبکه یکپارچه فروش محصولات تشکیل شده و از این طریق افراد می توانند به کامل ترین شکل ممکن با ویژگی ها و کاربردهای سوپر دیوایس هواوی آشنا شوند. هواوی از این طریق میخواهد تجربه کاربری متفاوتی را برای کاربران ایجاد کند که بسیار فراتر از فروش یک محصول بوده و در پی ایجاد یک سبک زندگی هوشمند برای جامعه کاربران خواهد بود.
در انتها هم جناب آقای امیرحسین قاسمی مدیر ارشد شبکه خرده فروشی هواوی شرحاتی در رابطه با اقدامات هواوی جهت افزایش سطح دانش کاربران و مشتری ها در مراکز اصلی فروش در تهران و مراکز استان ها را ارائه کردند. به گفته ایشان در حال حاضر هوآوی 23 غرفه معرفی محصول و34 فروشگاه منتخب را در بزرگترین و اصلی ترین بازارهای کامپیوترو موبایل سراسر کشور در اختیار دارد که تازهترین محصولات را در آنها به نمایش گذاشته و به کاربران این اجازه را می دهد تا با عمکرد محصولات کارنموده و سوپر دیوایس را تجربه و به اشتراگ بگذارند. بعلاوه هوآوی در قالب جشنواره سوپر دیوایس نوروز که از تاریخ 12 بهمن آغاز و تا 29 اسفند 1400 ادامه خواهد داشت، از بین خریداران محصولات هوآوی به قید قرعه به 101 نفر جوایزی اهدا خواهد نمود. این جوایز شامل 100 محصول از جمله گوشی nova 9، مانیتور Mateview و مچ بند هوشمند Band 6 و یک سوپر جایزه شامل هفت محصول تازه هوآوی برای یک نفر خواهد بود و به صورت هفتگی قرعه کشی خواهند شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره شرایط شرکت در این قرعه کشی به وب سایت هواوی ایران به آدرس huaweimobilefarsi.com مراجعه فرمایید. بعلاوه نتایج قرعه کشی و اسامی برندگان هفتگی در صفحه شبکه اجتماعی هواوی ایران با همین آدرس اعلام خواهد شد. جناب آقای قاسمی در انتها به سرویس های متنوع و خدمات پس از فروش گسترده هواوی در ایران اشاره نموده و جشنواره نوروزی خدمات پس از فروش از جمله تعویض باتری اورجینال تا سقف 70 درصد تخفیف، سایر قطعات تا سقف 50 درصد تخفیف، خدمات نرم افزاری رایگان، خدمات ارسال و دریافت رایگان و هدایایی همانند شارژر و کابل اورجینال به تعداد محدود را معرفی کردند.
در نهایت آقای اشکان داوری مدیر ارشد محصول هواوی به جمع بندی نکات اشاره شده در این رویداد پرداختند. وی شرحات تکمیلی در رابطه با جشنواره نوروزی سوپر دیوایس هواوی را برای حاضرین ارائه دادند.
این رویداد در بخش دوم هم برای نمایندگان رسمی و عمده و خرده فروشان محصولات هواوی و با حضور رئسای سازمان ها، ارگان ها و سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل برگزار گردید.
محصولات تازه هواوی:
گوشی هوشمند nova 9:
این گوشی که از نظر قیمتی در بین محصولات میان رده قرار می گیرد، از طراحی بسیار مجذوب کننده با بدنه شیشه ای و قاب فلزی به همراه صفحه نمایش 6.57 اینچی OLED خمیده با نرخ به روز رسانی 120 هرتز بهره می برد. خصوصیاتی که کاملا در حد یک محصول پرچمدار بوده و نوا 9 را به یک گزینه کاملا ارزان تبدیل نموده اند. این محصول بعلاوه از دوربین 50 مگاپیکسی با ماژول چهارگانه و تکنولوژی اختصاصی RYYB هواوی بهره می برد و باتری 4300 میلی آمپرساعتی با قابلیت سوپرشارژ بسیار سریع 66 واتی هواوی را دارد. به ترتیبی که می توان آن را طی تنها 38 دقیقه از صفر تا 100 درصد شارژ کرد.
گوشی هوشمند P50 Pro:
این محصول با تمرکز خاص روی دوربین و کیفیت بسیار بالای عکاسی، از دوربین چهار ماژول با طراحی کاملا منحصر به فرد بهره می برد و در حال حاضر از لحاظ کیفیت عکاسی، رده اول در بین تمامی گوشی های هوشمند جهان را به خود اختصاص داده است. این محصول از صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED با نرخ به روز رسانی 120 هرتزی در کنار باتری 4360 میلی آمپرساعتی با قابلیت سوپرشارژ 66 واتی هواوی بهره می برد. این محصول در دو رنگ مجذوب کننده طلایی و مشکی در بازارهای داخلی ایران ارائه خواهد شد.
گوشی هوشمند P50 Pocket:
این محصول اولین گوشی تاشو با ساختار صدفی هواوی به شمار می رود که طراحی بسیار مجذوب کننده با دو ماژول دایره ای شکل در قسمت پشتی گوشی دارد. یکی از این دو ماژول دوربین اصلی را در خود جای داده که از 3 لنز تشکیل شده است و ماژول دوم هم یک صفحه نمایش 1.07 اینچی است که چندین کاربرد محتلف دارد. از این دوربین می توان برای دسترسی های سریع بدون احتیاج به باز کردن گوشی استفاده کرد. لولای به کار رفته در P50 Pocket از ساختاری بسیار مستحکم تشکیل شده که طول عمر بالایی داشته و کمترین اندازه فرورفتگی در صفحه نمایش را هم به وجود آورده است.
دسته بندی محصولات غیرموبایلی هواوی:
از دیگر محصولات معرفی شده می توان به لپ تاپ مدل Matebook 14 با بدنه تمام فلزی و صفحه نمایش لمسی باکیفیت 2k و تبلت MatePad Pro با صفحه 12.6 اینچی به همراه قلم نوری و کیبورد اشاره نمود. بعلاوه در رسته محصولات پوشیدنی دو محصول ساعت هوشمند Watch GT3 با قابلیت فوق العاده باتری 7 روزه برای مدل 42 میلیمتری و 14 روزه برای مدل 46 میلیمتری، به همراه هندزفری مدل FreeBuds Lipstick با طراحی کیس شارژ بسیار خاص شبیه به رژ لب خانم ها معرفی شدند. مانیتورهای تازه هواوی هم در دو مدل اصلی MateView با صفحه نمایش 4k+ و نسبت تصویر 3:2 مخصوص طراحان و گرافیست ها و MateView GT با صفحه 34 اینجی خمیده و نرخ به روز رسانی 165 هرتز مخصوص گیمرهای حرفه ای در میان محصولات تازه هواوی جای داشتند.
منبع: انتخاب