هتل ها و استراحت گاه های شگفت انگیز در سوئد

به گزارش آسمان تو، گرچه برخی از مسافران تصور می نمایند که سوئد گران و سرد است، اما در واقع در ماه های تابستان، مقصد بسیار ارزان ای با روزهایی سراسر گرم و آفتابی است! شما می توانید طبیعت بی نظیر، ورزش های آبی متعدد، تاریخ و فرهنگ غنی، غذاهای محلی خوشمزه و مهمان نوازی را در اینجا بیابید. چشم اندازهای مختلفی در سوئد برای مشاهده وجود دارد، که سوئد را به مقصدی عالی برای سفر جاده ای مبدل می نماید! در سوئد می توانید از فیکا (یک قهوه به سبک سنتی با شیرینی در یک باغ زیبا) لذت ببرید، هنر زیبای شیشه گری را بیاموزید و به گشت و گذار جزیره بروید و در بهترین هتل های سوئد اقامت کنید. به تنهایی حدود 24000 جزیره در مجمع الجزایر استکهلم وجود دارد و تنها در تعداد کمی از آن ها سکونت وجود دارد و فقط به وسیله قایق قابل دسترسی هستند. سوئد بعلاوه مکان خوبی برای سفر با بچه ها است، زیرا نسبتا تمیز، امن، با قابلیت مسیریابی آسان و پر از جاذبه ها و موزه ها برای سرگرم بودن است. حال که برای کسب و کار یا لذت بردن به سوئد سفر می کنید، تعدادی از بهترین هتل های سوئد را معرفی می کنیم. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید برای اطلاعات از هتل های کشور سوئد...

هتل ها و استراحت گاه های شگفت انگیز در سوئد

اِت هَم، استکهلم

یک سفر به سوئد بدون اقامت در استکهلم کامل نخواهد بود! یکی از بهترین مکان های شهر برای اقامت و هتل های کشور سوئد، در اِت هَم است که شهری مجذوب کننده در قرن 20ام است. محیط شهر محبت آمیز، با استقبال گرم بوده و قطعا مانند خانه ای دور از خانه اصلی است. غذا ها با مواد تازه و محلی درست می شوند و هر اتاق مهمان دارای سبک جالب و خاص خود است که ترکیبی از مدل های کلاسیک و مدرن است. فقط 12 اتاق و سوئیت در اِت هَم وجود دارد، و یک باغ نیز برای لذت بردن از آفتاب گرم تابستان وجود دارد. می توانید قدم زنان به منطقه استارپلن بروید تا خرید کنید، غذا بخورید و موزه های محلی را ببینید و در یکی از بهترین هتل های سوئد اقامت کنید. پارک وانادیسلوندن، کاخ سلطنتی و موزه واسا نیز در این نزدیکی هستند.

هتل رادیسون بلو اسکاندیناویا، گوتنبرگ

هتل رادیسون بلو اسکاندیناویا در گوتنبورگ، یکی از بهترین هتل های سوئد است. اگر در پی محلی در مرکز هستید، این مکان برای اقامت عالی است. یکی از بهترین راه های گشت وگذار در شهر به وسیله دوچرخه است و می توانید طی 10 الی 15 دقیقه از هتل، با دوچرخه در هر مکان دلخواه در شهر باشید. گوتنبرگ شهری مجذوب کننده در نزدیکی آن، ایستگاه راه آهن، مغازه ها و هر دو فرودگاه لاندوِتِر و فرودگاه شهر گوتنبرگ واقع شده است. از زیباترین هتل های کشور سوئد به شمار می آید. 349 اتاق و بعلاوه یک باشگاه سلامتی، استخر شنا، رستوران و بار وجود دارد. نرخ اتاق ها معمولا از حدود 100 دلار در هر شب شروع می شوند.

تفریح گاه و آبگرم درجه یک، استرومشتاد

از بهترین هتل های سوئد و تفریحگاه سطح بالا در مجمع الجزایر سوئد واقع در نوتولمن استرومشتاد، تنها در فاصله 45 متریِ زمین گلف و 10 متری از دریای آبی زیبا واقع شده است. اگر شما در پی یک تعطیلات آخر هفته به همراه آبگرم هستید، یا یک کنفرانس کاری سازنده دارید و یا به مسافرت خانوادگی آمده اید، این مکان برای اقامت عالی است. آبگرم در دو طبقه قرار داشته و مساحت 2000 متر مربع دارد. رستوران غذاهایی که با مواد اولیه محلی درست شده و مورد علاقه ذائقه های جهانی است را ارائه می نماید. این استراحت گاه در ساحل غربی سوئد واقع شده و قیمت اتاق ها از حدود 199 دلار به ازای هر شب شروع می گردد.

تفریحگاه و آبگرم درجه یک، دالکارلیا

یکی دیگر از آبگرم ها و بهترین هتل های سوئد که شایسته توجه است، موردی است که در دالکارلیا وجود دارد. این هتل یکی دیگر از هتل های نوردیک چویس است، اما این مورد در شهر تالبرگ و بر روی یک تپه واقع شده است که چشم انداز ای نفس گیر از دریاچه سیلجان دارد. به طور مشابه، یک رستوران، آبگرم با سونا، سالن ورزشی و استخر شنا نیز در محل موجود است. در اینجا 96 اتاق با 243 تخت در دو ساختمان وجود دارد. این هتل در سال 1910 ساخته شده اما در سال 2013 به طور کامل بازسازی شده است، و ترکیبی طراوت انگیز از سبک های قدیمی و تازه را پشت سر گذاشته است.

هتل لیدمار، استکهلم

یکی دیگر از بهترین هتل های سوئد در استکهلم که به شدت توصیه می گردد، هتل لیدرم است که یک هتل-بوتیک است، که دور تا دور آن را آب گرفته است. فضای هتل، فضایی است آرام و راحت، و به میهمانان چشم انداز عالی ای از شهر و آب نما را ارائه می نماید و از بهترین هتل های سوئد است. از آنجایی که استکهلم از 14 جزیره تشکیل شده است، بهترین راه برای تجربه واقعی آن، تور با استفاده قایق می باشد. تور از استرومکاجِن حرکت نموده و شما را به گاملاستان می برد، که در آن گالری ها، کافه ها و مغازه ها وجود دارند. 46 اتاق در هتل لیدمار وجود دارد و اتاق ناهار خوری ترکیبی از غذاهای اسکاندیناوی، فرانسوی و آمریکایی را ارائه می نماید.

هتل، آبگرم و استراحتگاه رونبی برون، رونبی

اگر قصد دارید در رونبی وقت بگذرانید، اقامت در یکی از مجذوب کننده ترین هتل های کشور سوئد، آبگرم و استراحت گاه رونبی برون را مدنظر قرار دهید. این هتل در نزدیکی پارک رونبی برون، ناتوروم بلیکینگ، و باشگاه های ساحلی لراکلا و رونبی واقع شده است. این مکان برای مسافران تجاری عالی است، چرا که مرکز تجاری در آن محل، زمین گلف در نزدیکی و یک بار/ سالن در داخل هتل وجود دارد. بعلاوه یک محل آبگرم خانوادگی با منطقه استخری سرگرم کننده وجود دارد. در اینجا 264 اتاق میهمان وجود دارد، و شما اغلب می توانید نرخ بسیار ارزان با قیمت حدود 82 دلار پیدا کنید.

هتل تیلوسند، هالمشتاد

اگر نمی خواهید برنامه ریزی زیادی برای سفر انجام دهید، اما ترجیح می دهید با استفاده از هدایت های حرفه ای افراد محلی، اطراف را تجربه کنید، هتل تیلوسَند یکی خوبترین از هتل های کشور سوئد برای اقامت است. این هتل دارای یک استراحتگاه آبگرم و تفریح است که شامل بوفه صبحانه، آبگرم و مرکز تناسب اندام، گالری هنری، باشگاه شبانه، وای-فای رایگان و غیره است. این هتل بعلاوه دارای امکانات ویژه فصلی است که شامل گلف در باشگاه گلف هلمشتاد می گردد. 230 اتاق، از جمله نه سوئیت در اینجا وجود دارند. برنامه های آخر هفته به طور معمول نمایشگاه غذا، آموزش ها و روش های زیبایی را شامل می گردد و رویدادهای زیادی وجود دارد که هر روزِ سال برگزار می شوند. کلوپ شبانه نوتل تیلوسند، سالن لئیف، سرتاسر سال باز بوده و به طور مداوم یکی از شلوغ ترین کلوپ های شبانه کشور به شمار می آید.

دریاچه ملارن، جزیره شخصی

برای چیزی واقعا منحصر به فرد و آرام، می توانید در یک جزیره شخصی کوچک در دریاچه ملارن بمانید. به سوئد همواره به عنوان مقصدی که دارای جزیره است نگاه نمی گردد، اما بالعکس، باید اینگونه باشد و جزایر موجود در آن ارزش تماشا را دارند. تنها 50 مایل از استکهلم فاصله دارد، اما یک میلیون مایل دورتر به نظر می آید. در اینجا چهار ساختمان موجود است، که حاوی سه اتاق خواب، یک اتاق یک نفره، یک خانه دایره ای شکل یک خوابه و یک اتاق سونا است. اگر گواهی نامه رانندگی با قایق را دارید، می توانید یکی از آن ها را اجاره نموده، تا خودتان منطقه را آنالیز کنید. شهر عجیب و غریب ماریفرِد و قلعه گریپسهولم نیز برای گشت وگذار، نزدیک هستند. هزینه اتاق ها برای تعطیلات آخر هفته و برای اتاقی با ظرفیت خواب 8 نفر، حدود 1560 پوند می باشد. اواسط تابستان بهترین زمان برای اقامت در اینجا و لذت بردن از محیط سوت وکورِ دریاچه ملارن می باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 20 دی 1401 بروزرسانی: 20 دی 1401 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2358

به "هتل ها و استراحت گاه های شگفت انگیز در سوئد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ها و استراحت گاه های شگفت انگیز در سوئد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید