رشته علم سنجی در دانشگاه رازی کرمانشاه ایجاد شد

به گزارش آسمان تو، رشته علم سنجی از گرایش های رشته علم اطلاعات و دانش شناسی است و مقطع کارشناسی ارشد این رشته در دانشگاه رازی راه اندازی شد.

رشته علم سنجی در دانشگاه رازی کرمانشاه ایجاد شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین جهت را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، رشته علم سنجی در مقطع کارشناسی ارشد با پیگیری های معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی در دانشگاه رازی کرمانشاه ایجاد شد و مجوز تدریس آن صادر شده است.

رشته علم سنجی از گرایش های رشته علم اطلاعات و دانش شناسی است و برای اولین بار از سال تحصیلی 1400-1399 در دانشگاه رازی تدریس خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • رشته دکترای پژوهش محور آبیاری و زهکشی در دانشگاه رازی راه اندازی شد

ناگفته نماند که این رشته در دانشگاه های تهران، شیراز، شاهد، یزد نیز تدریس می شود. هدف از ایجاد رشته علم سنجی به خصوص در دوره کارشناسی ارشد، تربیت متخصصانی است که با توجه به اطلاعات تخصصی علم سنجی قادر باشند در راستای برنامه ریزی و سیاست گذاری علمی و پژوهشی، اطلاعات لازم را در اختیار دست اندرکاران، تصمیم گیرندگان و برنامه ریزان قرار دهند و فرآیند علم و فناوری جامعه را به طور مستمر و مداوم مورد ارزیابی و سنجش قرار دهند و امکان مقایسه این شرایط را با کشور های دیگر در دسترس قرار دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1289

به "رشته علم سنجی در دانشگاه رازی کرمانشاه ایجاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشته علم سنجی در دانشگاه رازی کرمانشاه ایجاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید