خبرنگاران نواخته شدن زنگ شروع سال تحصیلی جدید خوزستان در 15 شهریور

به گزارش آسمان تو، اهواز - خبرنگاران - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: زنگ شروع سال تحصیلی جدید سال جاری 15 شهریورماه در خوزستان نواخته خواهد شد.

خبرنگاران نواخته شدن زنگ شروع سال تحصیلی جدید خوزستان در 15 شهریور

کوروش مودت روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اعلام کرد: زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در خوزستان همزمان با سراسر کشور 15 شهریور در یکی از مدارس شهرستان ماهشهر با حضور استاندار و مسوولان استانی و محلی نواخته خواهد شد و دانش آموزان خوزستانی همچون سایر کشور سال تحصیلی خود را آغاز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه خانواده ها از رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس اطمینان کافی را داشته باشند، گفت:اعتبار لازم برای گندزدایی و ضدعفونی کردن مدارس در نظر گرفته شده و ضدعفونی مدارس به صورت منظم انجام خواهد شد.

مودت با اشاره به اینکه جمعیت دانش آموزی سال جاری در خوزستان بیش از یک میلیون و یکصد هزار نفر است ادامه داد: از خانواده ها تقاضا داریم که با آموزش و پرورش نهایت همکاری را داشته باشند و در فرایند تحصیل فرزند خود خللی را ایجاد ننمایند و با آموزش نکات بهداشتی به دانش آموزان خود به سلامت فرزندان خود و سایر دانش آموزان یاری نمایند.

پیش از این سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ستاد استانی کرونا خواهان آغاز سال تحصیلی در خوزستان از یکم مهر شده بود که این پیشنهاد مصوب نشد.

از اسفند پارسال با شیوع ویروس کرونا مدارس سراسر کشور تعطیل شد که با دستور وزیر آموزش و پرورش بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید از 15 شهریور خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان پیش از این در شورای آموزش و پرورش استان اعلام نموده بود که فعالیت مدارس در مناطق قرمز به صورت صد درصد، مناطق زرد 50 درصد و مناطق سفید 10 درصد غیرحضوری خواهد بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1363

به "خبرنگاران نواخته شدن زنگ شروع سال تحصیلی جدید خوزستان در 15 شهریور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نواخته شدن زنگ شروع سال تحصیلی جدید خوزستان در 15 شهریور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید