بهترین محصولات چاپی و تبلیغاتی برای حضور در نمایشگاه کدام است ؟

به گزارش آسمان تو، هر سال جدید فرصت­ های جدید برای ما ایجاد می­ کند. نمایشگاه­ ها ویترین محصولات، خدمات و کارهای جدید هستند. اگر در حال بازدید از یک برند یا صنعت هستید مطمئن شوید که بازار درست را انتخاب کرده ­اید. البته با بروشور تبلیغاتی و کارت­ ویزیت اطاعت خوبی در اختیار بازدیدکنندگان بگذارید ولی بیشتر از این­ها می­توانید انجام دهید.

بهترین محصولات چاپی و تبلیغاتی برای حضور در نمایشگاه کدام است ؟

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت آنلاین چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

چه محصولاتی را باید به نمایشگاه بیاوریم؟

قبلاً به چاپ کارت ویزیت و چاپ بروشور تبلیغاتی اشاره کردیم. اطمینان حاصل کنید که آنها به روز هستند، به خوبی طراحی حرفه­ ای و چاپ شده­ اند - شما تنها شرکتی نیستید که برای تجارت بازدیدکنندگان رقابت می­کند. با این وجود، برای تبلیغات موثر راه ­های دیگری هم وجود دارد که می­توانید بهره ببرید.

بهترین محصولات تبلیغاتی و چاپی برای حضور در نمایشگاه

در اینجا به 7 محصول که باید در نمایشگاه به همراه داشته باشید، اشاره می ­کنیم:

پوستر چیست؟

پوستر به شما یاری می­کند تا با عظیمنمایی، مشتریان را به سمت خود بکشانید. پوستر از سایز A4 تا ابعاد 60 در 90 سانتی متر وجود دارند. یک تصویر برجسته یا یک عنوان زیرکانه روی پوستر باعث جلب توجه مردم به سمت شما می­گردد تا محصولات خود را به آن­ها معرفی نمایید.

استند نمایشگاهی

نمایشگاه شما به این نوع ابزار تبلیغاتی احتیاج دارد. با داشتن 2 متر طول و 800 تا 1500 میلی متر عرض، یک ابراز مناسب برای تبلیغات و جلب توجه مردم است. این بنرها سبک، کم حجم وقابل حمل توسط یک کیس که امکان استفاده طولانی مدت را برای شما فراهم می­کند. خلاصه یک گزینه عالی برای نمایشگاه ­های تجاری است.

چاپ بنر

چاپ بنر را می توان به هر سطحی نصب کرد. پارتیشن­ ها، رومیزی و سایر مبلمان اطراف شما بلافاصله وقتی با بنر پوشانده شوند، بسیار موثر و منحصر به فرد در عرصه بازاریابی خواهند شد.

بروشور چیست؟

زمانی که توجه بازدیدکنندگان به غرفه شما توسط ابزارهای تبلیغاتی عظیم مثل بنرها جلب شد، یک بروشور حرفه­ ای از شرکت به آنها اطلاعات بیشتری در خصوص محصولات، خدمات و شغل شما می ­دهد. در کنار اهدا کردن بروشور تبلیغاتی و کارت ویزیت شرکت خود (برای آشنایی بیشتر با خدمات شما)، بهتر است برای جلب توجه بیشتر از هدایای تبلیغاتی نیز بهره ببرید. هدایای تبلیغاتی باعث ماندگاری برند شما در ذهن بازدیدکنندگان نمایشگاه می گردد .

قاب­ پایه­ دار یا بک لایت چیست؟

کم فضا هستند؟ قاب­ های پایه ­دار یا همان بک لایت ها فضای کمی برای چاپ مطلب در اختیار شما قرار می­ دهند اما یک روش موثر و مقرون به صرفه برای برجسته کردن موضوع مد نظر شما هستند.

تبلیغات در فضای باز چقدر مؤثر است؟

چرا صبر کنیم تا بازدیدکنندگان وارد سالن شوند؟ تبلیغات فضای باز در نزدیکی ورودی و راستا محل برگزاری، باعث ماندگاری نام تجاری شما در ذهن بازدیدکنندگان قبل از ورود به سالن می­گردد. این یک آغاز فوق ­العاده در دنیای رقابتی بازاریابی امروز است.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1701

به "بهترین محصولات چاپی و تبلیغاتی برای حضور در نمایشگاه کدام است ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین محصولات چاپی و تبلیغاتی برای حضور در نمایشگاه کدام است ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید