ایتالیا 10 هزار دانشجوی پزشکی را زودتر از موعد به کار می گیرد

به گزارش آسمان تو، دولت ایتالیا با لغو امتحانات نهایی میخواهد بیش از 10 هزار دانشجوی پزشکی را برای یاری به مقابله با ویروس کرونا به خدمت بگیرد.

ایتالیا 10 هزار دانشجوی پزشکی را زودتر از موعد به کار می گیرد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، در حالی که سیستم بهداشت و درمان ایتالیا با بحران شیوع سریع ویروس کرونا روبرو است، دولت میخواهد با لغو امتحانات نهایی بیش از 10 هزار دانشجوی پزشکی را برای مقابله با این بحران به خدمت بگیرد.

از زمان شیوع ویروس کرونا در ایتالیا در 21 فوریه تا به امروز بیش از 2158 نفر جان خود را از دست داده اند. تعداد کل موارد ابتلا به این ویروس مرگبار به 27980 نفر رسیده است. ایتالیا پس از چین بیشترین آسیب را از ویروس کرونا دیده است.

بحران شیوع ویروس کرونا شرایط بیمارستان های ایتالیا را وخیم نموده است. گائتانو مانفردی وزیر دانشگاه ایتالیا در این باره گفت: دولت اجازه خواهد داد تا فارغ التحصیلان پزشکی 8 یا 9 ماه زودتر از موعد به کار گرفته شوند و آنها از دادن امتحانات نهایی معاف خواهند شد.

وی اضافه نمود: این اقدام به معنای آن است که حدود 10 هزار پزشک جدید به سیستم بهداشت و سلامت ایتالیا تزریق خواهد شد که تاثیر مهم و ساختاری در مقابله با کمبود پزشک در ایتالیا خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1029

به "ایتالیا 10 هزار دانشجوی پزشکی را زودتر از موعد به کار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا 10 هزار دانشجوی پزشکی را زودتر از موعد به کار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید