انتقاد رشیدی از شرکت نکردن بعضی نمایندگان در فرآیند رای گیری

به گزارش آسمان تو، تهران (پانا) - نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی از بی تفاوتی تعدادی از نمایندگان در رابطه با رأی دادن به مواردی که در صحن مورد آنالیز قرار می گیرد، انتقاد کرد.

انتقاد رشیدی از شرکت نکردن بعضی نمایندگان در فرآیند رای گیری

جلال رشیدی کوچی در نشست علنی امروز (سه شنبه 23 شهریور) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: این تذکر را در ابتدا به خود و سپس به همکاران می دهم چرا که سکوت در بعضی جاها جفا در حق مجلس و مردم است.

نماینده مردم مرودشت و پاسارگاد و ارسنجان در مجلس ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در ملاقات با نمایندگان فرمودند که باید وکلای ملت باید حضوری فعال در جلسات کمیسیون ها و صحن داشته باشند.

وی اضافه کرد: مردم نگران هستند و با دقت رفتار نمایندگان را رصد می نمایند اما جای نگرانی وجود دارد وقتی یک چهارم نمایندگان در صحن حاضر نیستند که به مواردی که آنالیز می گردد، رأی بدهند و این در حالی است که کلمه به کلمه ای که اینجا مطرح می گردد در زندگی میلیون ها انسان تأثیر دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: این حجم از بی تفاوتی برای مجلسی که به آن لقب انقلابی داده شده، نگران نماینده است ضمن اینکه باید به این نکته توجه کنیم که در روز قیامت برای هر کدام از ثانیه ها که در اینجا حضور داشتیم از ما سوال می نمایند.

رشیدی کوچکی تأکید کرد: متأسفانه بی تفاوتی بعضی نمایندگان در رأی دادن به موارد مورد آنالیز در صحن به دفعات تکرار می گردد تا جایی که رئیس مجلس باید هر روز در این رابطه تذکر بدهد.

نماینده مردم مرودشت و پاسارگاد و ارسنجان در مجلس توضیح داد: آنچه مسلم است انقلابی گری با بی تفاوت بودن زاویه دارد بنابراین نباید فراموش کنیم که این حقیقت موجود به وسیله مانیتورها در مجلس نمایش داده می گردد و مردم آن را مشاهده می نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1961

به "انتقاد رشیدی از شرکت نکردن بعضی نمایندگان در فرآیند رای گیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد رشیدی از شرکت نکردن بعضی نمایندگان در فرآیند رای گیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید