استودیوی Yellow Brick Games توسط کارگردان دراگون ایج تاسیس شد

به گزارش آسمان تو، به تازگی مایک لیدلاو، کارگردان سری بازی دراگون ایج، در کنار فردریک سینت لورانت بی، جف اسکالسکی و توماس ژیرو که همگی از کارکنان سابق و با تجربه یوبیسافت بوده اند، اعلام کرده اند که آن ها استودیو بازی سازی جدیدی به نام Yellow Brick Games را تأسیس کرده اند. استودیو Yellow Brick Games در کِبِک کانادا تأسیس شده است.

استودیوی Yellow Brick Games توسط کارگردان دراگون ایج تاسیس شد

در بخشی از توضیحاتی که برای تأسیس استودیو جدید در سایت رسمی آن موجود است، اعلام شده که این استودیو روی ساخت عناوین با کیفیتی که تجربه بازیکن را در اولویت خود قرار می دهند، کار می کند و بر طراحی گیمپلی خلاقانه یا مجموعه های نو و اصیل تمرکز دارد. تجربه بالا و سابقه کاری اعضای اصلی این استودیو که درگذشته روی بعضی از سری بازی های معروف دنیای بازی های ویدیویی کار کرده اند، می تواند امیدوارکننده باشد و هدف استودیو را باورپذیرتر کند.

در توضیحات موجود در سایت رسمی استودیو Yellow Brick Games نوشته شده که این استودیو در سال 2020 در شهر زیبای کبک، مرکز اصلی بازی سازی کانادا، تأسیس شده است. این استودیو جدید، توسط گروهی از اعضای باتجربه صنعت بازی های ویدیویی خلق شده تا این استودیو کوچک اما با مهارت و چابک، روی پروژه هایی با گیمپلی خلاقانه و برجسته کار کند.

در ادامه توضیحات سایت این استودیو نوشته شده است:

همچنین در بخش مهمی از این نوشته به توضیحاتی درباره نحوه کاری و سلامت اعضای استودیو پرداخته شده است. در این بخش آمده:

همچنین در سرانجام در بخشی از این معرفی، اعلام شده که استودیو Yellow Brick Games به ایجاد موقعیت های برابر میان کارمندان توجه دارد و برای آن اهمیت زیادی قائل است. در این متن اشاره شده که آن ها شدیداً باور دارند که همیشه بهترین تیم توسعه دهندگان از اعضای متنوعی تشکیل شده اند که این باعث می شود افراد مختلف با جنسیت یا زمینه های متفاوت تشویق به توسعه بازی شوند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1509

به "استودیوی Yellow Brick Games توسط کارگردان دراگون ایج تاسیس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استودیوی Yellow Brick Games توسط کارگردان دراگون ایج تاسیس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید