اختصاص بیش از 22 میلیارد تومان برای تهیه تجهیزات توان افزایی دانش آموزان با نیازهای ویژه

به گزارش آسمان تو، تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی از اختصاص بیش از 22 میلیارد تومان از سوی مرکز امور بین الملل وزارت آموزش وپرورش برای تهیه اقلام بهداشتی و تجهیزات توان افزایی دانش آموزان با نیازهای ویژه اطلاع داد.

اختصاص بیش از 22 میلیارد تومان برای تهیه تجهیزات توان افزایی دانش آموزان با نیازهای ویژه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش وپرورش استثنایی، سید جواد حسینی در نشست شورای معاونین سازمان آموزش وپرورش استثنایی ضمن اعلام این خبر و تقدیر از همکاری های ارزنده مرکز امور بین الملل وزارت آموزش وپرورش گفت: 12 میلیارد تومان از این اعتبار صرف تهیه تجهیزات و مواد بهداشتی مدارس استثنایی و دانش آموزان با نیازهای ویژه خواهد شد.

وی اضافه کرد: از اعتبار مرکز امور بین الملل بیش از 3 میلیارد تومان برای تجهیز پایگاه های آموزش مجازی در استان ها، 3 میلیارد و 800 میلیون تومان برای خرید تجهیزات تخصص دانش آموزان با نیازهای ویژه در قالب نهضت توان افزایی 640 میلیون تومان برای حمایت از مدارس پذیرا، یک میلیارد و صد میلیون تومان برای اجرای بسته فرزندپروری والدین دانش آموزان با نیازهای ویژه و یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان هم برای مناسب سازی 17 مدرسه الگو اختصاص یافته است.

معاون وزیر با بیان اینکه در امسال برای آموزش های خانواده محور 7 دبیرخانه تخصصی برای آموزش هریک از خانواده های گروه های استثنایی ایجاد خواهد شد اظهار کرد: آنالیز افزایش گروه های اتیسم و دانش آموزان دیرآموز و همچنین فعال کردن گروه اختلالات هیجانی رفتاری در دستور کار شورای سازمان آموزش وپرورش استثنایی قرار گرفته است.

حسینی از تدوین برنامه های سال 1400 سازمان بر اساس بودجه ریزی عملیاتی اطلاع داد و گفت: سند جامع مداخلات بهنگام در آموزش وپرورش استثنایی تدوین و در حال بازنگری نهایی است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1823

به "اختصاص بیش از 22 میلیارد تومان برای تهیه تجهیزات توان افزایی دانش آموزان با نیازهای ویژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص بیش از 22 میلیارد تومان برای تهیه تجهیزات توان افزایی دانش آموزان با نیازهای ویژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید