AI Time Machine به شما این امکان را می دهد که خود را در لباس و ظاهر هر دوره تاریخی تصور کنید

به گزارش آسمان تو، AI Time Machine ابزار جدیدی است که به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده از فناوری فراوری نماینده تصویر هوش مصنوعی، تصاویری از یک فرد در دوره های زمانی مختلف در طول تاریخ ایجاد نمایند.

AI Time Machine به شما این امکان را می دهد که خود را در لباس و ظاهر هر دوره تاریخی تصور کنید

وب سایت Genealogy MyHeritage ویژگی نوی را بیان کرد که بر اساس مدل ترکیب نماینده تصویر Stable Diffusion و فناوری Astria -شرکت فراورینماینده تصاویر هوش مصنوعی- است.

این برنامه که در مرورگرهای وب دسکتاپ و موبایل موجود است، از کاربر می خواهد 10 تا 25 عکس از یک فرد را که از زوایای مختلف گرفته شده اند و آپلود کند. سپس مدلی از فرد ساخته می گردد که می تواند در درون مایه های از پیش تعریف شده در دوره های مختلف تاریخی قرار گیرد.

این نرم افزار گزینه های تاریخی مانند داشتن سپر از دوران وایکینگ ها را در اختیار کاربر قرار می دهد تا بیشتر خود را در قالب یک شخصی تاریخی تصور نمایند.

سپس فرد می تواند خود را به عنوان یک جنگجوی یونان باستان، یک فرعون مصر، یک شوالیه قرون وسطایی، یک خانم ویکتوریایی یا یک هیپی از دهه 1960 ببیند. سپس عکس های فراوری شده را می توان دانلود و در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

طی 3 سال گذشته، MyHeritage ویژگی های پیروز بسیاری را منتشر نموده که از قدرت هوش مصنوعی برای زنده کردن عکس های تاریخی استفاده می نمایند.

AI Time Machine یک تغییر نو در این موضوع است که از شما دعوت می نماید به گذشته سفر کنید و خودتان را در زمان اجدادتان تصور کنید.

AI Time Machine اولین حمله MyHeritage به هوش مصنوعی نیست. سال گذشته، این شرکت Deep Nostalgia را معرفی کرد که عکس افرادی را که مدت هاست از جهان رفته اند، به صورت انیمیشن درمی آورد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 28 آبان 1401 بروزرسانی: 28 آبان 1401 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2334

به "AI Time Machine به شما این امکان را می دهد که خود را در لباس و ظاهر هر دوره تاریخی تصور کنید" امتیاز دهید

1 کاربر به "AI Time Machine به شما این امکان را می دهد که خود را در لباس و ظاهر هر دوره تاریخی تصور کنید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "AI Time Machine به شما این امکان را می دهد که خود را در لباس و ظاهر هر دوره تاریخی تصور کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید