10مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشجوی دانشگاه خلیج فارس تمدید شد

به گزارش آسمان تو، مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشجو در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برای نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 تمدید شد.

10مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشجوی دانشگاه خلیج فارس تمدید شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه خلیج فارس بوشهر برای نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد.

مطابق اعلام قبلی این دانشگاه، تاریخ ثبت نام از علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه بر اساس سوابق تحصیلی تا هفتم مهرماه اعلام شده بود، اما اکنون این بازه زمانی تمدید شده و علاقه مندان تا 14 مهرماه فرصت ثبت نام دارند.

بر این اساس، دانشکده علوم و فناوری نانو و زیستی دانشگاه خلیج فارس از بین داوطلبان رشته علوم ریاضی و فنی به صورت روزانه در رشته های آمار، ریاضیات و کاربردها، فیزیک، شیمی محض و از بین داوطلبان رشته علوم تجربی به صورت روزانه در رشته های شیمی محض و علوم و مهندسی شیلات دانشجو می پذیرد.

علاقه مندان به تحصیل در این رشته های دانشگاه خلیج فارس بوشهر می توانند برای انجام مراحل ثبت نامی خود به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1399

به "10مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشجوی دانشگاه خلیج فارس تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشجوی دانشگاه خلیج فارس تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید