کامرانی فر: VAR خیلی زودتر از آنچه فکر می کنید وارد ایران می گردد، به نتیجه پرونده ویلموتس خوش بین هستیم

به گزارش آسمان تو، حسن کامرانی فر سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره موضوعات مختلف روز فوتبال ایران توضیحاتی ارائه کرد.

کامرانی فر: VAR خیلی زودتر از آنچه فکر می کنید وارد ایران می گردد، به نتیجه پرونده ویلموتس خوش بین هستیم

به گزارش خبرنگاران، حسن کامرانی فر با حضور در برنامه فوتبال برتر، درباره بحث ورود سیستم VAR به فوتبال ایران گفت: در سه سال گذشته برای تهیه VAR همه اقدامات برعکس اجرا شده، ولی الان با کوشش های اجرا شده اتفاقات خوبی اتفاق افتاده و قرار است بازی ایران - کره جنوبی در استادیوم آزادی با VAR برگزار گردد. ما به فیفا و AFC اعلام کردیم که همه موانع را برای میزبانی از این بازی رفع کردیم. ما اعلام کردیم توانایی تجهیز این سیستم را حتی به صورت اجاره ای در استادیوم آزادی داریم تا بهانه ای وجود نداشته باشد.

وی درباره اینکه گفته شده قرار است این سیستم در لیگ ایران هم راه اندازی گردد، گفت: در فرایند VAR باید داوران را تجهیز کنیم تا لایسنس بگیرند. متأسفانه ما الان داوری نداریم که در اتاق VAR بنشیند. ما احتیاج به 30 داور با مدرک داریم. ما می خواهیم در جهت آموزش داوران کار کنیم تا به استانداردها برسیم. کوشش می کنیم خیلی زود این اتفاق در فوتبال ایران رخ بدهد. مطمئن باشید خیلی زودتر از آنچه فکر می کنید VAR وارد فوتبال ایران می گردد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره اجازه ندادن به باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن خارجی، توضیح داد: تصمیم خیلی خوبی برای جذب بازیکن خارجی گرفته شد و آن ایجاد شرایطی برای جذب بازیکن خارجی است. باشگاهی که بدهی دارد نباید بازیکن خارجی جذب کند. باید ساختار درست گردد تا مسائل کم گردد. این قانون برای همه تیم ها یکسان اجرا می گردد.

وی با اشاره به چالش های فدراسیون فوتبال و البته اینکه قرار است به زودی رأی نهایی پرونده مارک ویلموتس صادر گردد، توضیح داد: به پرونده مارک ویلموتس خیلی خوش بین هستیم، البته نه اینکه عدد بدهی به این مربی صفر گردد، ولی امیدواریم مبلغ کمتر گردد.

کامرانی فر درباره اینکه آیا قرار است ملاقات ایران - کره جنوبی با حضور تماشاگران برگزار گردد، گفت: این موضوع فقط دست فدراسیون فوتبال نیست، ولی کوشش می کنیم در این بازی از امتیاز تماشاگران استفاده کنیم. برای لیگ هم در حال آنالیز هستیم، ولی باید قبول کنیم انجام تست پی سی آر برای ورود به استادیوم سخت است. می توانیم امیدوار باشیم هرچه زودتر همه مردم دو دوز واکسن را بزنند و طبق آن ورود به استادیوم ها را آنالیز کنیم. البته تحت هر شرایطی باید مراقب تجمع ها باشیم. سعی می کنیم برای شروع لیگ حضور تماشاگران در استادیوم ها را با شرایطی خاص داشته باشیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به بی اخلاقی های در حاشیه فوتبال، اسم کرد: رفتارهایی گذشته را در لیگ پیش رو نباید داشته باشیم و مطمئن باشید اتفاقات بعد از بازی را دیگر بین مربیان نخواهیم داشت. مطمئن باشید اگر کسی بخواهد مثل قبل ادامه دهد عده ای را دیگر در فوتبال نخواهیم دید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مهر 1400 بروزرسانی: 18 مهر 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1985

به "کامرانی فر: VAR خیلی زودتر از آنچه فکر می کنید وارد ایران می گردد، به نتیجه پرونده ویلموتس خوش بین هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامرانی فر: VAR خیلی زودتر از آنچه فکر می کنید وارد ایران می گردد، به نتیجه پرونده ویلموتس خوش بین هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید