چند پیشنهاد جالب برای آخر هفته، چشم و گوش بسته را بازی امین حیایی ببینید

به گزارش آسمان تو، تعطیلات آخر هفته فرصت مناسبی است تا در کنار دوستان و اعضای خانواده لحظات شاد و مفرحی را سپری کنیم.

چند پیشنهاد جالب برای آخر هفته، چشم و گوش بسته را بازی امین حیایی ببینید

به گزارش خبرنگار ،تعطیلات آخر هفته فرصت مناسبی است تا در کنار دوستان و اعضای خانواده لحظات شاد و مفرحی را سپری کنیم و کمی از مشغله های کاری هفته و ساعات پرترافیک خیابان ها در امان باشیم. تماشای یک فیلم خوب یا دیدن یک تئاتر مناسب می تواند گزینه خوبی برای پرکردن اوقات فراغت باشد، اما اگر تصمیم دارید بیشتر در خانه وقت خود را سپری کنید خواندن یک کتاب یا گوش کردن به موسیقی را از دست ندهید. ضمن اینکه هر کدام از شبکه های سیما هم برنامه های خاص خود را دارند و شما می توانید با فیلم های سینمایی آخر هفته همراه شوید.

فیلم سینمایی آخر هفته

فیلم سینمایی چشم و گوش بسته به تهیه کنندگی امیرحسین آشتیانی پور،کارگردانی فرزاد موتمن و نویسندگی هما بذرافشان است و بازیگرانی از جمله امین حیایی، بهرام افشاری، آناهیتا درگاهی، مسعود کرامتی، لیندا کیانی، پوریا پورسرخ، مانی حقیقی، محمدرضا صولتی در این فیلم سینمایی ایفا نقش کرده اند.

در خلاصه داستان چشم و گوش بسته آمده:

مردی به دست یک زن تبهکار کشته می گردد. دو غریبه را به جرم قتل بازداشت می کنند. یکی صحنه قتل را ندیده، چون نابیناست، آن یکی هم فقط صحنه را دیده، چون ناشنواست! آن ها یک صبح تا غروب فرصت دارند که از این مهلکه جان سالم به در ببرند ...

این فیلم کاملا کمی است و در شهریور 1398 از شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی مجوز نمایش گرفت.

تئاتر آخر هفته

نمایش سوگ جامه به نویسندگی و کارگردانی میثم عباسی از 19 آذر تا دوم دی سال 98 هر روز ساعت های 17:30 و 19:30 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود.

علی بیک محمدی، اصغر شریعتی، داود شمس، سروش طاهری، محسن علیمحمدی، رضا نعمتیان، ندا نوری به عنوان بازیگران اصلی حضور دارند.

هادی آبیاری، عطیه خورسند، آرمین رجایی، آرزو رضالو، فاطمه رهبری، میلاد سرائی، پارمیدا شایان، منیژه شبانی مقدم، محمد علی عسگری، مهلا قدوسی، امیر رضا کوشانی، محمد رضا محمدی، مجتبی معارفوند، مروارید معصومی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

نمایش سوگ جامه برگرفته از داستان رستم و سهراب شاهنامه فردوسی است که با نگرشی متفاوت، ساختاری مدرن روی صحنه می رود این نمایش در حوزه زبان نیز کوشیده تا مبتنی بر یک اثر پژوهشی که کاملا مبتنی بر یافته علمی است.

فیلم تلویزیونی آخر هفته

شما می توانید با دیدن فیلم سینمایی شعله در باد در کنار خانواده خود در آخرین روز های هفته لحظات خوبی را داشته باشید.

فیلم شعله در باد به تهیه کنندگی و کارگردانی فرهاد مهرانفر است که در بخش داستانی بلند در جشنواره چهل و دوم، رتبه اول را کسب کرده است.

مصطفی تقوی امشه، سحر عقیلی، مریم دلخواسته، سولماز محمدی، سیدعلی امیدوار، عباس آستانه در این فیلم ایفای نقش کردند.

خلاصه داستان فیلم

شوکا دختر نوجوان گیلانی است او به همراه مادرش حیران در روستای کوچک چیچا زندگی می کند. حیران زن سرسختی است که زبان تندوتیزی دارد. او شدیدا مخالف رفتن شوکا به مدرسۀ شبانه روزی است، اما با این وجود شوکا مصر است که به مدرسه برود و تحصیلات خودش را ادامه دهد، دوری از خانواده و محیط جدید برای شوکا و دوستانش تجربیات متفاوتی به همراه دارد...

فیلم تلویزیونی شعله در باد برای مخاطب نوجوان تهیه شده است.

فیلم تلویزیونی شعله در باد تولید سیمای مرکز گیلان امروز ساعت 18 از شبکه امید سیما پخش می گردد و شما می توانید باز پخش این فیلم تلویزیونی را به مدت 90 دقیقه فردا ساعت 12 از شبکه امید ببینید.

آخر هفته کجا برویم؟

باغ موزه هنر ایرانی

باغ موزه هنر ایرانی یکی از جاذبه های گردشگری شهر تهران است که در منطقه الهیه قرار گرفته است. عمده شهرت این باغ موزه، به خاطر وجود ماکت هایی زیبا از جاذبه های گردشگری معروف ایران در آن است .تاریخچه این باغ موزه زیبا، به سال 1310 و دوران رضا خان بر می گردد.

این مجموعه در ابتدا یک باغ ویلای شخصی، متعلق به همسر یکی از فرمانده های ارتش کشور در زمان شاه بود. پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، کاربری این باغ هم از حالت باغی شخصی، به شکل پارکی عمومی در آمد.

باغ موزه هنر ایرانی یکی از مقاصد تفریحی شهر تهران است که در سال 1384 عملیات بازسازی کلی بر روی آن صورت گرفت. پس از بازسازی محوطه این پارک، مراکز فروش صنایع دستی و برخی محصولات فرهنگی - هنری، کارگاه های هنری و چند محوطه فضای سبز دیگر هم به این مجموعه اضافه شد.

هنرمندان در این باغ تمام تلاش خود را کرده اند تا پیشینه تاریخی و فرهنگی ایران را در قالب نماد هایی از جاذبه های گردشگری کشور، گرد هم آورند؛ بنابراین این مکان هم یک باغ ایرانی زیباست و هم یک موزه غنی از آثار هنری هنرمندان کشور است.

آثار هنری موجود در این باغ به دو دسته تقسیم شده است؛ بخش اول، ماکت های بسیار زیبایی از آثار باستانی و جاذبه های گردشگری کشور هستند که برای بازدید در این باغ قرار داده شده اند. بسیاری از این آثار را در دوران پیش از انقلاب، برای شرکت در جشن های 2500 ساله شاهنشاهی ساخته بودند. در کنار این ماکت های ارزشمند بتونی، آثار حجمی بسیار زیبایی هم از برخی هنرمندان معاصر ایران در باغ موزه هنر ایرانی وجود دارند که علاقه مندان به هنر مجسمه سازی و کار با چوب و فلز، می توانند از آن ها بازدید کنند.

باغ موزه هنر ایرانی در میدان تجریش، خیابان شهید دربندی (مقصود بیگ)، خیابان دکتر حسابی واقع شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 778

به "چند پیشنهاد جالب برای آخر هفته، چشم و گوش بسته را بازی امین حیایی ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند پیشنهاد جالب برای آخر هفته، چشم و گوش بسته را بازی امین حیایی ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید