پیشنهاد تازه پرتغالی برای بیرانوند

به گزارش آسمان تو، بعد از رفتن بوژیدار رادوشویچ گلر کروات پرسپولیس، چندی قبل شایعه بازگشت علیرضا بیرانوند به تیم سابق خود در رسانه ها مطرح شد ولی همانطور که همان موقع در گزارشی اختصاصی این موضوع را آنالیز کردیم، به علت هزینه سنگین جذب بیرانوند برای پرسپولیس، این انتقال در حال حاضر انجام نخواهد شد.

پیشنهاد تازه پرتغالی برای بیرانوند

به غیر از اینکه خود علیرضا دوست دارد در فوتبال اروپا به کارش ادامه دهد، نکته جالبی که در قرارداد بیرانوند وجود دارد این است که اگر باشگاه بوآویستا بخواهد بیرانوند را بفروشد، باید یک میلیون یورو به آنتورپ پرداخت کند که این موضوع کار را سخت می نماید. در صورتی هم که علیرضا تا پایان قرارداد قرضی اش در بوآویستا باقی بماند و به تیم دیگری نقل مکان نکند، خود به خود در تابستان آینده بیرانوند باید به بلژیک برگردد و سال آخر قراردادش را با آنتورپ بگذراند.

بعلاوه با توجه به شرایط نه چندان خوب بوآویستا در لیگ پرتغال، مسئولان این تیم دوست دارند علیرضا در تیمشان بماند و مخالف جدایی بیرانوند هستند، مگر اینکه پیشنهاد اقتصادی خوبی از طرف مشتریان علیرضا ارائه گردد. در صورتی که پیشنهادات علیرضا به لحاظ اقتصادی قابل توجه باشد، آن ها هم می توانند یک میلیون یوروی درخواستی آنتورپ را پرداخت نمایند و هم کمی به اوضاع بد اقتصادی باشگاه خودشان سر و سامان دهند.

در همین رابطه شنیدیم طی روزهای گذشته یکی از تیم های پرتغالی با ارائه پیشنهادی رسمی خواستار به خدمت گرفتن بیرانوند شد و مذاکراتی هم با باشگاه بواویستا انجام داد. این تیم پرتغالی حتی حاضر بود برای به خدمت گرفتن علیرضا، چیزی حدود یک و نیم میلیون یورو هزینه کند ولی مدیران باشگاه بواویستا با این مبلغ مخالفت کردند و به باشگاه خواستار علیرضا اعلام کردند، با این رقم حاضر نیستند بیرانوند را به فروش برسانند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2156

به "پیشنهاد تازه پرتغالی برای بیرانوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد تازه پرتغالی برای بیرانوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید