هیچ نشانه ای از اقدام تروریستی در بوئینگ مالزیایی وجود ندارد

به گزارش آسمان تو، خبرنگاران: نمایندگان ارشد سنای آمریکا روز گذشته اعلام کردند، محققان هیچ نشانه و مدرکی که حاکی از وقوع عملیات تروریستی در هواپیمای مسافربری مالزی باشد پیدا نکرده اند.

هیچ نشانه ای از اقدام تروریستی در بوئینگ مالزیایی وجود ندارد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، با گذشت بیش از 3 هفته از ناپدید شدن معماگونه هواپیمای مسافربری مالزی هنوز هیچ سرنخی از لاشه این هواپیما به دست نیامده و هیچ فرضیه ای نیز در مورد علت اصلی ناپدید شدن آن به طور قطع تایید نشده است.

بر اساس این گزارش مایک راجرز رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان و دایان فاین اشتاین رئیس کمیته اطلاعات سنا روز گذشته تاکید نمودند، هیچ سند و مدرکی که نشان دهد علت اصلی سقوط این هواپیما اقدام تروریستی بوده به دست نیامده است. راجرز در این باره تاکید نمود، من هنوز از تحقیقات اجرا شده چیزی ندیده ام که نشان دهد اقدامی غیر عادی و غیر طبیعی و اشتباه در این پرواز انجام شده است.

مقام های رسمی آمریکایی هفته گذشته به تحقیقات خود در مورد این مساله انتها داده اند. پلیس فدرال آمریکا اف بی آی نیز اعلام نموده است که پس از آنالیز اطلاعات جمع آوری شده به این نتیجه رسیده است که هیچ چیز غیر عادی در جریان این پرواز اتفاق نیفتاده است.

بیش از 25 کشور و 60 فروند هواپیما و کشتی در عملیات جستجوی این هواپیما شرکت نموده اند ولی هنوز هیچ موفقیتی حاصل نشده است. طی هفته گذشته ماهواره های استرالیا، چین و فرانسه تصاویر زیادی را در مورد لاشه احتمالی این هواپیما منتشر کردند ولی تاکنون هیچ یک از این تصاویر تایید نشده است.

هواپیمای بوئینگ 777 متعلق به شرکت هواپیمایی مالزی روز شنبه 2 هفته پیش در ساعت 12 و 41 دقیقه فرودگاه کوالالامپور را با 239 مسافر و خدمه به مقصد پکن ترک نموده ولی در ساعت یک و 20 دقیقه از رادارها محو شده و تماس خلبان با برج کنترل قطع شده است. این هواپیما حامل 12 خدمه و 227 مسافر از جمله 154 تبعه چینی بوده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 476

به "هیچ نشانه ای از اقدام تروریستی در بوئینگ مالزیایی وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ نشانه ای از اقدام تروریستی در بوئینگ مالزیایی وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید