هوش مصنوعی سایز مناسب کفش را انتخاب می نماید

به گزارش آسمان تو، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، خرید کفش به طور آنلاین کار راحتی نیست و همچنین نمی توان مطمئن بود کفشی که به دست مشتری می رسد واقعاً اندازه پای او باشد.

هوش مصنوعی سایز مناسب کفش را انتخاب می نماید

به همین دلیل شرکت نایک برای طرف کردن این مشکل یک سیستم مبتنی بر اپلیکیشن و هوش مصنوعی به نام Fit ابداع نموده است.

این فراوری کننده کفش هم اکنون اپلیکیشنی در اختیار دارد که به مشتریان اجازه می دهد از طریق موبایل هایشان کفش بخرند. به زودی هنگام انتخاب سایز و خرید با این اپلیکیشن گزینه ای به کاربر ارائه می گردد تا از ویژگی Nike Fit استفاده کند.

کاربر با انتخاب این ویژگی باید در حالی که جوراب به پا دارد جلوی دیوار بایستد. در مرحله بعد کاربر باید دوربین پشتی موبایل خود را به سمت پاها بگیرد و با استفاده از یک راهنمای موجود در صفحه مطمئن گردد موبایل در حالت درستی واقع شده است.

در مرحله بعد اپلیکیشن با استفاده از دوربین پای کاربر را شناسایی و اسکن می نماید. به این ترتیب اطلاعات مربوط به 13 نقطه در هر پا را طی چند ثانیه جمع آوری کند.

این اطلاعات از طریق الگوریتم های هوش مصنوعی پردازش و تعیین می گردد کدام سایز برای مشتری مناسب تر است. اپلیکیشن مذکور اطلاعات اسکن هر پای کاربر را حفظ می نماید تا او مجبور نباشد برای خرید هر جفت کفش دوباره این عملیات را انجام دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 268

به "هوش مصنوعی سایز مناسب کفش را انتخاب می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی سایز مناسب کفش را انتخاب می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید