هواپیمای اندونزی در دریا سقوط کرد

به گزارش آسمان تو، یک هواپیمای شرکت هوایی لایون با 189 نفر خدمه و مسافر، که صبح دوشنبه از جاکارتای اندونزی .برخاسته بود، در دریا سقوط کرد.

هواپیمای اندونزی در دریا سقوط کرد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

وزیر حمل و نقل اندونزی تایید نموده است هواپیمایی که صبح امروز از جاکارتای اندونزی برخاست و در دریا سقوط کرد، دارای 189 مسافر، از جمله یک کودک و دو نوزاد بود. این هواپیما در ساعت 6:20 دقیقه از زمین برخاسته و در ساعت 6:33 دقیقه ارتباط خود را با برج مراقبت از دست داده است.

این هواپیما به مقصد پنگکال پینانگ در جزیره سوماترا سفر می نموده و تاکنون قطعاتی از لاشه هواپیما و اشیا دیگر در سواحل غربی جاوا یافته شده است. وزیر اقتصاد اندونزی اعلاک نموده است که 20 مقام وزارتخانه ای در این پرواز حضور داشتند که پس از گذراندن تعطیلات به همراه خانواده خود در جاکارتا، به محل کار خود در پنگکال پینانگ باز می گشتند.

مسئولان شرکت هوایی لایون اعلام نموده اند که خلبان این هواپیما تاکنون بیش از 6 هزار ساعت پرواز و یاری خلبان در حدود 5 هزار ساعت پرواز انجام داده بودند.

سخنگوی کشور اندونزی اعلام نموده که یک قایق سقوط این هواپیما به داخل دریا را مشاهده نموده است. مقامات همچنین آمادگی خود را برای فراهم کردن یاری های فنی به تحقیقات محل حادثه اعلام نموده اند. تاکنون قایق ها، هلی کوپتر و 250 امدادگر از جمله غواصان، در محل حادثه مشغول به کار هستند.

شرکت هوایی لایون یکی از بزرگترین و جدید ترین ایرلاین های اندونزی است، که پروازهای بسیاری به مقاصد داخلی و بین المللی انجام می دهد.

تاکنون معین شده که علت سقوط این هواپیما عامل آب و هوایی نداشته است، اما عوامل انسانی، تکنیکی و جرم هنوز مورد بحث هستند.

منبع عکس: CNN

منبع: کجارو / cnbc.com / edition.cnn.com
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 566

به "هواپیمای اندونزی در دریا سقوط کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمای اندونزی در دریا سقوط کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید