نیلوفر پارسا از چالش ریحانه در بی نشان گفت

به گزارش آسمان تو، تهران (پانا) - نیلوفر پارسا بازیگر سریال بی نشان که کاراکتر ریحانه را بازی می نماید، درباره چالش های نقش خود که چند بُعدی است، توضیحاتی داد.

نیلوفر پارسا از چالش ریحانه در بی نشان گفت

نیلوفر پارسا بازیگر سریال بی نشان به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی مرتضی رزاق کریمی که این روزها مراحل فراوری خود را پشت سر می گذارد، در گفت وگو با پانا درباره نقش خود بیان نمود: ریحانه از یک خانواده فرهنگی و متدین می آید و حالا که قرار است ازدواج کند به علت مشکلاتی که بین خانواده ها رخ می دهد، ازدواجش چالش هایی روبرو می گردد.

وی ادامه داد: این کاراکتر رابطه ای عمیقی با پدرش دارد که من آن را دوست دارم.

این بازیگر تلویزیون تاکید نمود: ریحانه باید رابطه بین پدر و همسرش و بعلاوه چالش هایی که بین دو خانواده اتفاق می افتد، مدیریت کند تا هم زندگی زناشویی خود را حفظ و هم پدرش را قانع کند.

پارسا اضافه نمود: بازی در این نقش برای من بسیار جالب و چالش برانگیز بود چراکه شخصیتی چند بُعدی بود. ریحانه یک دختر امروزی است؛ در مواقعی قرص و محکم می ایستد و بعضی مواقع هم صبوری می نماید تا خانواده و همسرش به نتیجه برسند.

وی در انتها درباره سریال بی نشان گفت: این سریال درباره همه اتفاقات روزمره و چالش هایی است که ما در زندگی خود با آن روبرو هستیم و کاملا برای ما ملموس است. گویی ما از قبل با شخصیت های این سریال آشنایی داریم و آنها را دیده ایم.

نقش مقابل نیلوفر پارسا را مجید واشقانی ایفا می نماید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2140

به "نیلوفر پارسا از چالش ریحانه در بی نشان گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیلوفر پارسا از چالش ریحانه در بی نشان گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید