عجیب ترین عکس دیده نشده سارا و نیکا در کودکی

به گزارش آسمان تو، به گزارش شایانیوز : سارا و نیکا فرقانی بازیگران سریال مرکز با انتشار عکسی از خود بمناسبت تولد بابا پنجعلی بازدید بسیاری را به خود اختصاص دادند .

عجیب ترین عکس دیده نشده سارا و نیکا در کودکی

سارا و نیکا دوقلو های مرکزی هستند که با این سریال معروف شدند. سارا و نیکا در آخرین قسمت های فصل ششم سریال مرکز از بازی در این فیلم حذف شدند. سارا و نیکا دوقلو های پرحاشیه ای هستند که در فضای مجازی فعالیت گسترده ای دارند. هر روز حاشیه نوی درباره سارا و نیکا در فضای مجازی منتشر می گردد.سارا و نیکا ساکن سوئد هستند.

بیوگرافی سارا و نیکا

سارا و نیکا متولد 1383 در تهران هستند سارا و نیکا با بازی در سریال مرکز شناخته شدند سارا و نیکا برای تحصیل در کشور سوئد زندگی می نمایند سارا و نیکا در حال حاضر در مقطع دبیرستان مشغول تحصیل میباشند سارا و نیکا در فضای مجازی فعال هستند

سارا و نیکا فرقانی در مرکز

سارا و نیکا فرقانی بازیگر سریال مرکز هستند که قطعا شما هم سارا و نیکا را می شناسید. البته نیکا خانوم به همراه خواهر دو قلویش سارا معروف شد و حتی اگر از بینندگان مرکز هم نبوده باشید با حواشی که این سارا و نیکا در این یکی دو ساله برای خود ایجاد نموده اند سارا و نیکا را شناخته اید.

سارا و نیکا در اینستاگرام

نیکا از خواهرش سارا شیطون تر است. او در نوع تیپ و حرف زدن و حتی در پیج اینستاگرامی اش هم این گونه می باشد و بیش از یک میلیون فالوور جذب نموده است. وی پست و استوری های کمی می گذارد اما با این حال همچنان هواداران خود را دارد. سارا و نیکا مدت ها پیش تیتر اول اخبار زرد بودند و هر روز با یک حرکت ناجور خود را بر سر زبان ها می انداختند

از این ها که بگذریم در ادامه پست نو نیکا خانم را مشاهده می کنید که شخصی تصویر پرتره او را کشیده و خیلی ریز و مجلسی هم پیجشو نوشته! این هم روشی برای تبلیغ یک پیج!

سارا و نیکا به اجرای لایو در اینستاگرام علاقه زیادی دارند. در یکی از لایوها سارا و نیکا به سوالات مردم پاسخ دادند. سارا و نیکا احتیاج به عمل بینی را در خود نمی بینند. بعلاوه سارا و نیکا از اینکه بسیاری از مردم گفتند شبیه هندی ها شده اند تعجب کردند.

حواشی سارا و نیکا

سارا و نیکا تقریبا هر روز تبلیغی برای ارائه دارند که از شرکت های معتبر است و این نشان دهنده عایدی بسیار خوب و مستمر آنها از فضای اینستاگرام است. سارا و نیکا بازیگران دوقلوی سریال مرکز بودند که با حضور در چند فصل این سریال به معروفیت رسیدند.

هرچند که حضور آنها زیاد جدی نبود و مردم بر این عقیده هستند که آنها بازیگران ضعیفی هستند اما برای آنها معروفیت زیادی داشت و این معروفیت با توجه به انتشار تصاویر نامتعارف از آنها که هنوز هم می گویند فتوشاپ بوده است، چند برابر شد و همین باعث شده که در اینستاگرام درامد بسیار زیادی داشته باشند.

منبع: رکنا
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2164

به "عجیب ترین عکس دیده نشده سارا و نیکا در کودکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین عکس دیده نشده سارا و نیکا در کودکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید