نماینده ایران نایب قهرمان تورنمنت بین المللی کاراته مالزی شد

به گزارش آسمان تو، خبرنگاران: تیم منتخب کاراته استان تهران که در 2 بخش مردان و زنان در رقابت های بین المللی مالزی حضور یافته بود عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

نماینده ایران نایب قهرمان تورنمنت بین المللی کاراته مالزی شد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، تیم کاراته پایتخت متشکل از بازیکنان باشگاه جوانه و بازیکنان منتخب استان تهران که به منظور برپایی اردوی مشترک وحضور در تورنمنت بین المللی در کشور مالزی به سر می برد با کسب 11 نشان طلا، 8 نقره و 7 برنز عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کرد.

تورنمنت بین المللی مالزی با حضور 19 تیم از کشورهای ایران، مالزی، هند، ماکائو، سنگاپور، عراق، برونئی به میزبانی ایالت پینانگ و با حضور پاتریک لیم رئیس شورای داوران کنفدراسیون آسیا برگزار گردید و با قهرمانی تیم میزبان به خاتمه رسید.

تیم پایتخت در این دوره از رقابت ها در بخش بانوان تحت عنوان تیم جوانه و در بخش مردان با بازیکنان منتخب استان در این رقابت ها حاضر شده بود با کسب 11 نشان طلا، 8 نقره و 7 برنز پس از مالزی میزبان بر سکوی دوم ایستاد و تیم ماکائو با مربیگری رشیدنیا عنوان سوم این رقابت ها را از آن خود کرد.

اسامی مدال آوران تیم پایتخت در این رقابت ها به توضیح زیر است:

مدال طلا: ملیکا عزتی، فاطمه صادقی، زهرا علیزاده، مبینا حیدری، مهدی علی پور، شقایق واحدی، مینا یوسفی، شبنم واحدی، ملیکا احدی، نفیسه گلشنی و اشکان رهنما

مدال نقره: شیرین گلستانیان، محمد پارسا مهدوی، تهمتن جلالی، آیناز طهماسبی، محمد نوشاد مسعودی، آیسان بیگ زاده، آناهیتا یحیی پور و سوگند آزادمنش

مدال برنز: آیناز آذرمیان، نازنین خزایی، سینا تربیت، محمد صالحی، حامد رستمی، رضا عطایی و سعیده خسروی

منبع: تسنیم
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 561

به "نماینده ایران نایب قهرمان تورنمنت بین المللی کاراته مالزی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده ایران نایب قهرمان تورنمنت بین المللی کاراته مالزی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید