راهنمای جامع مسافرتی سنگاپور

به گزارش آسمان تو، سفر به سنگاپور

سنگاپور از مقاصد محبوب گردشگری است و شهری جزیره ای است که در جنوبی ترین نقطه شبه جزیره مالزی در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است. از عوامل جذابیت این مقصد گردشگری این است که سنگاپور نه تنها یکی از ثروتمندترین و سازمان یافته ترین کشورهای دنیا است بلکه جاذبه های زیادی برای ارائه به گردشگران نیز دارد. این کشور 1,000 مرکز خرید دارد که میتواند شما را غرق در لذت خرید کند و یک کشور جزیره ای است که دورنمای پانارامایی از ساحل دارد. در اینجا می توانید تنوع زیادی از شیوه زندگی، فرهنگ و مذهب را مشاهده کنید. با خبرنگاران همراه باشید تا با این کشور بیشتر آشنا شوید.

راهنمای جامع مسافرتی سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

چیزی که درباره سنگاپور بیشتر از همه شما را تحت تاثیر قرار میدهد اعتبار و تمیزی این کلانشهر است. در این شهر پارک ها و آسمان خراش ها به همراه محله های قومی مثل خیابان عرب ها، شهر چینی ها، منطقه استعماری، خیابان ارچارد و محله هند کوچک را پیدا خواهید کرد و جزایر زیبای جنوب سنگاپور و جزیره سنتوسا دو جاذبه مهم این شهر هستند. سنگاپور با ترکیبی از جذابیت های مرموز قدیمی با مدرنیته شما را ترغیب می نماید که به این کشور آمده و تعطیلاتی هیجان انگیز داشته باشید. واقعیتی را که باید درباره سنگاپور بدانید این است که در این کشور خرید آدامس ممنوع است، همچنین همراه داشتن مواد مخدر نیز ممنوع می باشد واگر وزن مواد بیشتر از وزن یک سکه 50 سنتی باشد مجازات آن اعدام است.

آن هایی که عاشق غذا هستند می توانند در محله چینی ها غذاهای خوشمزه چینی، در منطقه هند کوچک غذاهای هندی، در خیابان عرب ها غذاهای عربی و یا در ساحل شرقی غذاهای خیابانی میل نمایند.

جاذبه ها سنگاپور که باید از آنها دیدن کنید

بناهای تاریخی مهم و موزه هایی که باید در این شهر از آن ها دیدن کنید:

باغ وحش سنگاپور

سافاری در شب

پارک پرندگان جورونگ

باغ حشرات و پارک پروانه

پارک مرلیون

سایت میراث جنگ جهانی دوم

موزه تمبرشناسی سنگاپور

چگونه به سنگاپور بیایید

این کشور به وسیله دریا، هوا، قطار، اتوبوس و … دسترسی دارد.

هواپیما

آسان ترین راه برای رسیدن به این کشور به وسیله هوایی است و سنگاپور ایرلاین های زیادی دارد، همچنین فرودگاه چانگی نیز سه ترمینال دارد.

اتوبوس

راستا اتوبوسی بین سنگاپور- مالزی و سنگاپور- تایلند برقرار است، بطور کلی مسافرات با اتوبوس نسبت به راههای دیگر ارزان تر است و بیش از 25 راه برای حمل و نقل اتوبوسی وجود دارد.

قطار

خط راه آهن مالزی سه قطار درون شهری بین کوالالامپور و سنگاپور و یک قطار شبانه بین سنگاپور و سکونتگاه مسکونی تومپات دارد و قطاری هم بین چیانگ مای و سنگاپور به وسیله بانکوک برقرار است.

کشتی

کشتی های کروز گزینه بهتری برای رسیدن به سنگاپور هستند، بندر اصلی مسافران در این کشور مرکز کروز سنگاپور است .

تفریحات در سنگاپور

سرزمین سنگاپور پر از شادی، نشاط و جشن است و محل های زیادی برای تفریح مثل کافه ها و رستوران ها دارد و همچنین مراکز زیادی هم هستند که می توانید در آنجا تفریحات و سرگرمی های خاص داشته باشید. بیگ اسپلش که زمان پارک آبی بزرگی بود امروزه به مکانی تفریحی تبدیل شده که رستوران ، زمین مینی گلف و زمین والیبال ساحلی دارد. شهربازی اسکیپ هم از دیگر مکانهای تفریحی است که وسایل تفریحی هیجان انگیزی زیادی دارد. بطور کلی، مراکز تفریحی در سنگاپور شامل امکانات غذاخوری و خرید هستند و محل هایی هم برای اجرای تئاتر و موزیک دارند.

منبع: mapsofworld.com

منبع: الی گشت
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 434

به "راهنمای جامع مسافرتی سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای جامع مسافرتی سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید