مهلت یک روزه سازمان سنجش به جاماندگان کنکور ، متقاضیان نوبت دوم فقط در این روز می توانند ثبت نام نمایند

به گزارش آسمان تو، سازمان سنجش از مشخص مهلت یک روزه برای جاماندگان نوبت دوم کنکور 1402 اطلاع داد.

مهلت یک روزه سازمان سنجش به جاماندگان کنکور ، متقاضیان نوبت دوم فقط در این روز می توانند ثبت نام نمایند

به گزارش خبرنگاران، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای گفت: متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1402 (نوبت دوم) برای پذیرش در رشته های با آزمون در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیغام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی بعلاوه رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی که در زمان مقرر (از تاریخ 1402/01/15 تا 1402/01/24) در این آزمون ثبت نام ننموده اند، امکان ثبت نام با تاخیر منحصراً در روز چهارشنبه 30 فروردین ماه در درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org را دارند.

داوطلبان می توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاعیه روز چهاردهم فروردین ماه که به وسیله درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس است، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که پیروز به ثبت نام در این آزمون نشده اند و بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود. داوطلبانی که قبلاً ثبت نام نموده اند، امکان ویرایش اطلاعات را ندارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 فروردین 1402 بروزرسانی: 28 فروردین 1402 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2400

به "مهلت یک روزه سازمان سنجش به جاماندگان کنکور ، متقاضیان نوبت دوم فقط در این روز می توانند ثبت نام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت یک روزه سازمان سنجش به جاماندگان کنکور ، متقاضیان نوبت دوم فقط در این روز می توانند ثبت نام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید