مقاله: آشنایی با فستیوال های ایتالیا

به گزارش آسمان تو، چه به دلایل مذهبی باشد چه دلایل فرهنگی و سنتی، به معنای واقعی کلمه، هزاران فستیوال در ایتالیا وجود دارد و بعضی مواقع به طور غیر منتظره ای بهترین هایشان آن هایی هستند که در شهرهای کوچک برگزار می شوند. شاید شایع ترین رویداد محلی در ایتالیا دسته رَوی های مذهبی (حرکت های دسته جمعی مردم در خیابان ها) است. آدینه مقدس در بسیاری از مناطق ایتالیا، مخصوصا در جنوب کشور گرامی داشته می شود. در این مراسم مدل هایی از مسیح به صلیب کشیده شده با همراهی اشخاصی که ردای سفید و کلاه به تن دارند و در حال خواندن سرودهای مذهبی مربوط به توبه هستند، در خیابان های شهر گردانده می شوند.

مقاله: آشنایی با فستیوال های ایتالیا

در کنار اهمیت سیاسی رم، تاثیر فرهنگی و ثروت ونیز به خوبی در دوره های مختلف تاریخی شناخته شده است و فستیوال رژه قایق Festa Della Sensa شاهدی قوی برای آن است. این فستیوال به صورت نمادین، گسترش سیاسی، فرهنگی و اجتماعی جمهوری ونیز را جشن می گیرد. در این مراسم قایق های سنتی زیبا که با هنرمندی تزئین شده اند را می بینید که از خلیج تا میدان سینت مارک حرکت می کنند. با این قایق های رنگارنگ سبک ونیزی که در شهر تردد می کنند، باید این زمان در تور ایتالیا و ونیز باشید. این فستیوال در نوزدهم و بیستم می هر سال برگزار می شود.

فستیوال های مربوط به غذا کمتر در چشم هستند، ولی لذت حضور در آنها کمتر از بقیه نخواهد بود. معمولا این مراسم همراه با رقص های سنتی، اجراهای گروه های موسیقی و آتش بازی های پر سر و صدا همراه است. صدها فستیوال غذا در ایتالیا وجود دارد و هر منطقه جشن مختص به خودش را دارد. در تابستان و پاییز اگر در تور ایتالیا بودید به دفاتر توریستی سر بزنید و اطلاعات این فستیوال ها را از آن ها بگیرید.

منبع مقاله: آشنایی با فستیوال های ایتالیا

انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2014

به "مقاله: آشنایی با فستیوال های ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با فستیوال های ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید