10 علت برای اینکه پاییز برترین زمان برای سفر به انگلستان است

به گزارش آسمان تو، انگلستان یک مقصد عالی برای تمام سال است اما ما به شما واقعا توصیه می­کنیم که این کشور را در پاییز ببینید ومطمئن باشید یک تجربه فراموش نشدنی خواهید داشت. تابستانه غیرقابل پیش­بینی هستند و زمستان­ ها طوفان به همراه می ­آورنددر حالی که پاییز برترین زمان برای کشف شهر­ها و نواحی اطراف آنهاست. در اینجا 10 علت برای اینکه عاشق سفر به انگلستان در پاییز شوید آورده ایم. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید. خرید مقرون به صرفه بلیط هواپیما

10 علت برای اینکه پاییز برترین زمان برای سفر به انگلستان است

برگ­ های پاییزی

ییلاقات انگلستان از سپتامبر تا نوامبر تبدیل به ترکیبی از رنگ ­های زرد، قروز و نارجی­ می­­شوند. همانطور که کل جنگل رنگ برگ ­های خود راتغییر می­دهد. این منظره­ های آتشین را می­ توان در سراسر کشور مشاهده کرد اما در مکان­ هایی مانند پارک­ های ملی چون لیک دیستریکت بهتر دیده می­شوند. جایی که تصویر درختان رنگی زنگ زده در آب نمایان می­گردد. این برترین زمان سال برای بازدید و تحسین چشم ­اندازهای طبیعی است. خرید بلیط هواپیما تهران لندن

جشن های انگلستان ، آتش بازی

در 5 نوامبر هر سال جشن های انگلستان برگزار می­گردد که شامل آتش بازی بسیار بزرگ، نمایش ­های آتش بازی فوق ­العاده و انواع مختلفی از خوردنی­ های فصلی مانند تافی سیب و پارکین می­گردد. شب آتش بازی (که بعلاوه به عنوان شب فاوکس گای شناخته می­گردد) ممکن است در نگاه اول یک جشن عجیب و غریب به نظر برسد و براساس اقدام برای منفجر کردن مجلس نمایندگان در قرن 17 پای گذاری شده است. اما یکی از برجسته ­ترین جشن های انگلستان در طول سال است و چیزی است که همه مسافارن باید آن را تجربه نمایند.

بازیدنمایندگان کمتر از تابستان

مناطقی مانند لیک دیستریکت و کاتزورلدز مانند شهرهای بزرگی چون لندن و شهرهای ساحلی از جمله برتون در ماه های تابستان پرر از جهانگرد هستند. پس از تعطیلات تابستانی مقاصد جهانگردی انگلستان آرامتر ودلپذیرتر هستند. چرا باید در زمستان به انگلستان سفر کرد؟

در رستوران کنار آتش

برای تجربه یک روزپاییزی انگلیسی از یکی از رستوران­ های حومه شهر تماشا کنید. اگر در شهر یا در حومه­ آن هستید در پی یک رستوران با شومینه باز مجلل باشید و از یک نوشیدنی محلی و غذای سالم لذت ببرید. بله رستوران ها در تمام سال باز هستند اما این فضای راحت فقط در ماه­ های سرد سال یافت می­گردد.

جشن ­های برداشت محصول

در بسیاری از شهرها و روستاهای انگلستان زمان برداشت محصول در پاییز جشن گرفته می­گردد. این جشن ­های برداشت محصول حتی در لندن نیز برگزار می­ گردد و در آن رقابت کدو تنبل­ ها، موسیقی زنده و فعالیت­ هایی برای بچه ها اجرا می­گردد.

پیاده ­روی پاییزی

هیچ زمانی برای سفر به انگلستان بهتر از پاییز نیست. نه تنها در این ماه­ ها چشم ­اندازهای طبیعی فوق ­العاده هستند بلکه شرایط پیاده ­روی نیز در این ماه­ های پاییزی فراهم است. اگر قصد دارید به تپه ها بروید، از کوه­ ها بالا بروید، در دشت­ ها پرسه بزنید یا به ساحل بروید این کارها را در پاییز انجام دهید.

غذاهای پاییزی

برداشت محصول پاییزی طعم­ های فراوانی را بهمراه می­ آورد با برجسته­ ترین آنها کدو، قارچ­ های وحشی، شاه بلوط، سیب تمشک و قهوه در انگلستان است. اگر از انگلستان در طول پاییز دید ن می­کنید، حتما غذاهایی را سفارش دهید که از موادی مانند سیب، ژله سدر، قارچ ریزوتو، شاه بلوط و سوپ ریشه سبزیجات می­گردد.

نمایشگاه­ های سنتی

یکی از بزرگترین نمایشگاه ­های مخصوص مسافران در اروپا در ابتدای ماه اکتبر در ناتینگهام هر ساله برگزار می­گردد و بازدید نمایندگان بسیار را از سراسر بریتانیا به خود جذب می­کند. با بیش از 700 سال سابقه در برگزاری نمایشگاه ­های بین ­المللی و ترکیب عناصر سنتی و مدرن این نمایشگاه به یکی از جاذبه­ های جهانگردی انگلستان تبدیل شده است.

آب وهوا انگلستان

روزهای پاییزی به معنای صبح­ های م آلود، ابرهای خاکستری وپیاده روی بعد از ظهر است. دوستدارن آفتاب ممکن است کمی ناامید شوند اما هر کسی کمی ذوق داشته باشد از فضای این فصل در دشت ها و کوه ها لذت خواهد برد. روز­های خاکستری ممکن است در هر زمانی از سال شما را دلتنگ نمایند اما وقتی با رنگ ­های زیبای پاییزی ترکیب می­شوند یک چشم ­انداز بسیار زیبا به شما می­دهند. زمستان انگلستان

حیات وحش انگلستان

پاییز بهتری زمان برای دوستداران حیات وحش است. چشمان خود را برای تماشا سینه سرخ، گورکن و روباه در حومه و حتی گاهی در شهرها باز کنید. پاییز بعلاوهی زمان آن است که خوک ­های آبی بچه­های خود را به جهان می ­آورند.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2073

به "10 علت برای اینکه پاییز برترین زمان برای سفر به انگلستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 علت برای اینکه پاییز برترین زمان برای سفر به انگلستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید