بزرگترین اشتباهات مردم هنگام سفر به ایتالیا

به گزارش آسمان تو، بزرگترین اشتباه مردم هنگام برنامه ریزی سفر به ایتالیا

مشکل اصلی هر کسی که برنامه ریزی سفر به ایتالیا را انجام می دهد، این است که همه چیز را می خواهد در یک سفر ببیند! این منجر به بزرگترین اشتباه برنامه ریزی سفر می گردد که اکثر مردم در ایتالیا دچار آن می شوند: آنها سعی می نمایند که خیلی چیزها را در یک زمان کوتاه ببینند. اما این موضوع باعث استرس شما می گردد. ما درک می کنیم که چرا شما این کار را می کنید اما بگذارید دوباره راجع به آن صحبت کنیم: عجله کردن برای برنامه های مختلف در سفر به ایتالیا یک جور از بین بردن برنامه کل سفر شماست. خوشبختانه راهکار آن آسان است؛ زمان خود را تقسیم و بر طبق آن برنامه ریزی کنید. در ادامه خبرنگاران باقی اشتباهات این چنینی را برای شما مطرح نموده و راهکار مربوط به آن را آموزش می دهد.

بزرگترین اشتباهات مردم هنگام سفر به ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

چگونه از این اشتباهات اجتناب کنیم

اصول سفر به ایتالیا این است که چقدر زمان صرف دیدن آن چیزی می کنید که به خاطرش به ایتالیا آمده اید. در واقع یک سفر دو هفته ای به رم زمان بسیار مناسبی برای تفریح و آرامش شما محسوب می گردد. به منظور ارائه ایده برای اینکه چطور زمان خود را برای دیدن اماکن دیدنی ایتالیا تخصیص دهید، ما سه نوع برنامه سفر ارائه می کنیم. پس از سال ها سفر به ایتالیا و تعامل با مسافران این راستا، تلاشمان در جهت مطابقت این برنامه های سفر با اصول اصلی بوده است.

سفر به شهرهای اصلی

ایتالیا شهرهای توریستی بیشتری نسبت به کشورهای دیگر دارد. البته پایتخت آن مهم تر است اما شهرهایی مثل فلورانس و ونیز نباید فراموش شوند. این برنامه ریزی سفر به ایتالیا برای بازدیدکنندگانی مناسب است که برای اولین بار به ایتالیا می فرایند و می خواهند جایی را از دست ندهند و شامل اماکن مهم تاریخی این کشور هم می گردد.

برنامه سفر 1:

سفر به شهرهای اصلی آغاز خوبی برای کسانی است که می خواهند معماری و مهمترین آثار هنری را ببینند. این برنامه شامل Colosseum ،Duomos میلان و فلورانس و کانال های St. Marks Basilica در ونیز می باشد. برای بازدید از این کشور حداقل دو هفته زمان ضروری است.

دوهفته: 4 روز رم، 3 روز فلورانس، 3 روز ونیز و 4 روز میلان. برای کمتر از دو هفته از برنامه اصلاحی 10 روزه بهره ببرید تا برنامه ریزی سفر به ایتالیا درستی داشته باشید: یک شهر را به طور کامل حذف کنید یا از رم و فلورانس از هر کدام یک روز را کم کنید اما بیشتر از یک روز از زمان بازدید هر شهر کم نکنید.

یک هفته: برای برنامه ریزی سفر به ایتالیا، بازدید از یک شهر را حذف کنید. فلورانس و رم از شهرهای مهم برای بازدید محسوب می شوند این دو را حذف نکنید. از بین میلان و ونیز بر اساس اینکه چه فصلی از سال به سفر می روید یکی را برای بازدید انتخاب کنید. ونیز جاهای بیشتری برای بازدید دارد از جمله Doges Palace، St. Marks Basilica، پل آهنی و البته کانال های آبی آن. البته این مکان ها در فصل پر مسافر به شکل پکیج فروخته می گردد. میلان به خوبی ونیز نیست و جاذبه های کمتری دارد اما به مراتب ارزان تر و خلوت تر و دارای غذاهای بهتری است. اگر تابستان می روید ما میلان را برای بازدید توصیه می کنیم. اما سفر در پاییز و زمستان به ونیز بهتر است.

5 روزه: یکی از شهرهایی که آرزوی دیدن آن را داشته اید برای بازدید و اقامت انتخاب کنید. برای زمان شما بازدید از یک شهر واقعا کافی است؛ حتی برای شهری کوچک مثل ونیز. واقعا می توانید زمان خود را به خوبی پر کنید.

نکات: وقتی برنامه ریزی سفر به ایتالیا را انجام می دهید، کمتر از سه روز برای رم اختصاص ندهید. هر دو پایتخت مدرن و قدیمی ایتالیا پر از اماکن دیدنی می باشند. ونیز را می توانید در یک روز بازدید کنید. سعی کنید شب ونیز را از دست ندهید و در آن اقامت کنید و روز بعد از جزایر ونیزی بورانو و مورانو بازدید کنید.

قبل از این که به سفر بروید این نکات را به خاطر بسپارید:

کل زمانتان را به شهرهای اصلی گفته شده اختصاص دهید، شما زمانی برای برنامه ریزی به شهرهای کوچک را ندارید؛ پیش از سفر برنامه خود را تنظیم کنید: شما می توانید بلیط قطارهای سریع السیر بین شهری را در TrenItalia یا ItaloTreno رزرو کنید.

سفر به شهرهای کوچک

این برنامه ریزی سفر به ایتالیا مناسب کسانی است که شهرهای اصلی ایتالیا را در سفرهای قبلی خود بازدید نموده اند و می خواهند زمانی را به تجربه سفر با ساکنین محلی تخصیص دهند. این فرصت خوبی است که با فرهنگ ایتالیایی به دور از شلوغی سایر گردشگران آشنا شوید. اگرچه که می توانید از هر منطقه ای که علاقه دارید بازدید کنید اما منطقه Tuscany یکی از محبوب ترین مناطق به این منظور است. این منطقه تلفیقی از تاریخ، فرهنگ، غذا و زیبایی طبیعی مبی باشد به همراه نزدیکی به مراکز اصلی حمل و نقل مثل رم و فلورانس.

برنامه سفر 2:

اگر چند روزی به Tuscany می روید به شما پیشنهاد می کنیم سفرتان را تقسیم کنید. چند شب در فلورانس با بازدید از پیزا و لوکا بپردازید. سپس کوله پشتی ببندید و به حومه شهر Siena بروید. از آنجا سفر یک روزه به San Gimignano ، Volterra یا در جنوب به Montepulciano و Pienza به عنوان یک میراث فرهنگی در یونسکو بروید.

دو هفته ای: فلورانس: 4 روز کامل. از فلورانس سفر یک روزه به لوکا و نصف روز بازدید از پیزا و بقیه روز را در فلورانس استراحت کنید. Siena: دو روز در شهر. از Siena سفر یک روزه به Montepulciano، Pienza، San Gimignano و Volterra و نصف روز در Monteriggioni

10 روزه: San Gimignano و Volterra یا Montepulciano و Pienza را بازدید کنید.

یک هفته ای: یک روز از بازدید فلورانس کم کنید یا دو روز از اقامت خود کم کنید. زمان بیشتری برای شهری که دوست دارید در نظر بگیرید.

پنج روزه: فقط از فلورانس بازدید کنید. دو روز کامل را از فلورانس بازدید کنید. و بعد یک روز از Siena و شهرهای دیگر نزدیک فلورانس مثل پیزا، لوکا یا San Gimignano بازدید کنید.

نکات: سفر به شهرهای کوچک مثل این است که یک منطقه را با جزئیات بازدید کنید. در کنار فلورانس، Tuscany از شهرهای کوچک و مشهور است. شما به راحتی می توانید شهر را در یک روز بازدید کنید چیزی که مهم است این است که شهرهای نزدیک به هم را با GPS پیدا کنید و به آن ها بروید.

چیزهایی که قبل از برنامه ریزی سفر به ایتالیا ضروری است بدانید: شهر Hilltop پر از حرکت ماشین ها و اتوبوس ها می باشد و این امر به زیبایی Tuscany می افزاید. برای آغاز نیازی به وقت تلف کردن برای ورود به هتل نخواهید داشت. همچنین اینجا به راحتی خانه شماست. به جای اقامت در یک هتل می توانید به یک آپارتمان کوچک و یا گردشگری مزرعه ای و اقامت در آن بپردازید. اینجا شانسی برای امتحان اقامت در یک شهر کوچک ایتالیایی را به شما می دهد. با قطارهای بین شهری نیازی به رزرو بلیط از قبل را ندارید ولی ضروری است برنامه های حرکت آن ها را مطالعه کنید.

سفر تماتیک

سفر تماتیک به ایتالیا راهی منحصر به فرد برای برقراری ارتباط با کشور مقصد است. نه تنها از شهرهایی که قبلا ندیده اید بازدید می کنید، بلکه دنبال کردن تم خودتان موجب خاطرات به یاد ماندنی و تجربه منحصر به فرد برای هر جایی که بازدید می کنید می گردد. تم انتخابی بستگی به شما دارد. شاید شما برعکس نقاش ایتالیایی Caravaggio دنباله رو ماجراجویی و هیجان هستید. یکی از تم های محبوب برای برنامه ریزی سفر به ایتالیا غذا است. این نوع برنامه سفر که ملقب به برنامه سفر Epicurean منجر به شانس کمتر گردشگران به بازدید نمی گردد بلکه باعث درک آنان از رسوم خاص و غذاهای خوشمزه ایتالیایی می گردد.

برنامه سفر 3 (برنامه سفر Epicurean):

هر منطقه در ایتالیا غذای منحصر به فرد خود را دارد برخی از آن ها برای گردشگران محبوب تر است. سری به Naples می زنیم برای امتحان کردن پیتزای Neapolitan و فرهنگ نوشیدن قهوه در این منطقه. سپس به رم می رویم برای دیدن تضادهایی که بین انواع گوشت های آن وجود دارد. از آن جا به Emilia Romagna می رویم. بعد از این ها به بولونیا که معروف به شهر چاق است می رویم و سس معروف ragù را روی پاستای رشته ای بلند یا روی پاستای سنتی آن لازانیای gluttonous نوش جان می کنید. در آخر به قلب شمالی منطقه برنج که پایتخت فرهنگی در 2016 و پایتخت اروپایی غذا در 2017 نام گرفت می رویم.

دو هفته ای: 3 روز Naples، 4 روز رم، 3 روز بولونیا و 3 روز Mantua با یک روز اضافی برای سفر

10 روزه: یکی از شهرها را حذف کنید. این که چه شهری باشد به سلیقه شما بستگی دارد.

یک هفته ای: از بولونیا و Mantua در شمال بازدید کنید یا Naples و رم در جنوب

5 روزه: شهری را که تنوع غذایی بیشتری دارد انتخاب کنید.

نکات: سفر غذایی شما ممکن است شما را به شهرهای کوچک و مقاصد کمتر شناخته شده راهنمایی کند که این امر مسافت های شما را طولانی تر خواهد نمود. شما باید مقاصد خود را محدود تر کنید و زمان بیشتری صرف بازدید از اماکن بیشتری در همان شهرها کنید.

چیزهایی که قبل از برنامه ریزی سفر به ایتالیا ضروری است بدانید: اگر قصد سفر با یک تم خاص را دارید ضروری است از قبل تحقیقاتی در این زمینه انجام دهید. مقاله های زیادی در زمینه غذا برای مقاصد خاص در وبلاگ ها وجود دارد در کنار آن کتاب ها و سایر مستندات دیگر هم وجود دارد. زمان را در برنامه ریزی در نظر بگیرید و از نقشه و مسافت ها غافل نشوید. اگر می خواهید آشپزی ایتالیایی یاد بگیرید با راهنمایان متخصص ما به تورهای غذای رم، ونیز و فلورانس بروید.

برنامه های سفر بالا به شما جهت دیدن همه اماکن ایتالیا یاری نخواهد نمود. در واقع اگر برنامه های سفر پیشنهادی ما را دنبال کنید اماکن کمتری را بازدید خواهید کرد ولی با عمق و لذت بسیار بیشتر. ما همه دوست داریم همه جا را ببینیم اما باعث می گردد فقط به سرعت و با استرس از این شهر به ان شهر برویم و تجربه لذت بخشی به دست نمی آورید. نگران نباشید با روش ما تجربیات بیشتر و با کیفیت بهتری کسب خواهید کرد.

منبع: الی گشت
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 757

به "بزرگترین اشتباهات مردم هنگام سفر به ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین اشتباهات مردم هنگام سفر به ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید