مشکلِ ویزای اعضای تیم ملی تکواندو برای حضور در مسابقات جهانی

به گزارش آسمان تو، به گزارش خبرنگاران، بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی دنیا چهارشنبه هفته جاری در منچستر شروع می گردد. در فاصله سه روز تا شروع این رقابت ها صادر نشدن ویزا بعضی اعضای تیم ملی، نگرانی هایی را ایجاد نموده است.

مشکلِ ویزای اعضای تیم ملی تکواندو برای حضور در مسابقات جهانی

آرمین هادی پور، میرهاشم حسینی، عرفان ناظمی و سجاد مردانی چهار تکواندوکار تیم ملی هستند که هنوز ویزا سفر به انگلستان را دریافت ننموده اند. علی محمد بسحاق، آرش فرهادیان، سید محمد پولادگر و نماینده وزارت ورزش نیز تا کنون پیروز به اخذ ویزا نشده اند. نکته مهم اینکه هادی پور، حسینی و مردانی مهرماه سال گذشته در رقابتهای گرندپری منچستر حضور داشته و بدون مشکل ویزا دریافت کردند.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری فردا دوشنبه جلسه فنی مربیان و مراسم قرعه کشی رقابت ها از ساعت 30/ 19‬ در هتل رادیسون بلو شهر منچستر شروع می گردد. فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی کشورمان که هنوز در تهران است به این جلسه نخواهد رسید و وحید عبداللهی به جلسه قرعه می رود.

عسکری بعد از آنکه از صادر نشدن ویزا بعضی اعضای تیم آگاه شد، تصمیم به ماندن در تهران گرفت تا پس از پیگیری تمرینات چهار تکواندوکار جا مانده و البته کوشش برای اخذ ویزا این نفرات راهی انگلستان گردد. به نظر می رسد تصمیم درست وی به بالا رفتن روحیه تکواندوکاران یاری شایانی نموده است.

مسئولان فدراسیون تکواندو اعتراض مکتوب خود را در مورد رفتار سفارت انگلستان به فدراسیون جهانی ارسال نموده اند. ظاهراً همین پیگیری نتیجه داده چراکه گفته شده ویزا نفرات فوق فردا صادر می گردد و آنها عصر دوشنبه راهی انگلستان خواهند شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 265

به "مشکلِ ویزای اعضای تیم ملی تکواندو برای حضور در مسابقات جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکلِ ویزای اعضای تیم ملی تکواندو برای حضور در مسابقات جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید