مسافرت بی سابقه چینی ها به پاکستان پس از شروع کریدور مالی مشترک

به گزارش آسمان تو، آمارها نشان می دهد میزان علاقه مردم چین و مسافرتشان به پاکستان پس از شروع کریدور مالی مشترک میان دو کشور رشد بسیار چشمگیری داشته است.

مسافرت بی سابقه چینی ها به پاکستان پس از شروع کریدور مالی مشترک

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه سفر توریستی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش دفترمنطقه ای خبرنگاران به نقل از اکسپرس نیوز پس از سرمایه گذاری 46 میلیارد دلاری چین در پاکستان، هزاران تبعه این کشور برای کار راهی پاکستان شده اند.

در این گزارش آمده است: اتباع چینی به دور از هرگونه دغدغه امنیتی به پاکستان سفر می نمایند و می خواهند در پروژه ای که با سرمایه گذاری کشورشان شروع شده و قرار است راستا 13 هزار کیلومتری انتقال محمولات نفتی به کشورشان را نصف کند، فعالیت نمایند.

با شروع به کار رسمی فازهای نخست کریدور مالی چین و پاکستان فضای شهرهای بزرگ پاکستان از جمله اسلام آباد، کراچی ولاهور به سرعت در حال تغییر است و بلافاصله ده ها مدرسه آموزش زبان چینی، رستوران چینی و... در این شهرها افتتاح شده است.

این در حالی است که چینی ها تحقیقات گسترده ای در خصوص کالاهای مورد احتیاج مردم پاکستان و همچنین اقلامی که از این کشور می تواند به چین صادر شوند نیز انجام داده اند.

وزارت خارجه پاکستان اعلام نموده است طی سال 2016 بیش از 71هزار شهروند چینی به پاکستان سفر نموده اند و این میزان در امسال رشد 41درصدی خواهند داشت.

دوستی میان مردم پاکستان و چین زیاد است و تنش های موجود میان هند و چین نیز سران پکن و اسلام آباد را به هم نزدیک نموده است.

آمریکا کوشش فراوانی انجام داده است تا از دوستی میان این دو کشور جلوگیری کند ولی وجود منافع مشترک فراوان میان آن دو، نقشه سران کاخ سفید را بی اثر نموده است.

کریدور مالی چین و پاکستان که به سی پیک شهرت دارد برای صدها هزار پاکستانی ایجاد اشتغال نموده و آسیای جنوبی را به آسیای میانه و سپس اروپا متصل خواهد نمود.

.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 836

به "مسافرت بی سابقه چینی ها به پاکستان پس از شروع کریدور مالی مشترک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسافرت بی سابقه چینی ها به پاکستان پس از شروع کریدور مالی مشترک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید