تور لحظه آخری تایلند: محله چینی ها در بانکوک

به گزارش آسمان تو، محله چینی ها در بانکوک

به بانکوک خوش آمدید، شهری پر از تفاوت و تفاوت. بانکوک شهر بسیار متفاوت جنوب شرقی آسیا، مرکز تایلند و جایی که بیشتر از خیلی دیگر از شهرهای دنیا دنیاگرد می پذیرد و اگر کمی فکر کنید می بیند که عجیب هم نیست. بانکوک یکی از دیدنی ترین شهرهای دنیا است به هر گوشه آن که نگاه کنید تضاد را می توانید ببینید و حس کنید، سوار توک توک شوید، طعم غذاهای فوق العاده تایلندی را بچشید، در بناهای مذهبی و فرهنگی بی شمار آن غرق شوید و یکی از برترین کارهایی که در این شهر می توانید انجام دهید، به محله چینی ها بروید! بله، محله چینی ها در بانکوک یکی از جاذبه های دنیاگردی مشهور این شهر و بهشت غذایی گردشگر هاست. خیابان های چراغانی شده آن زبانزد هستند و زندگی در رگ های آن در هر ساعتی از شبانه روز جریان دارد. این قسمت از بانکوک از دوست داشتنی ترین جاهایی است که در سفر به بانکوک می توانید ببینید به همین دلیل این نوشتار از خبرنگاران را به معرفی کامل آن اختصاص داده ایم.

تور لحظه آخری تایلند: محله چینی ها در بانکوک

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

محله چینی ها در بانکوک از اصلی ترین جاذبه هایی است که هر گردشگری که به این شهر می رود باید ببیند. در طول روز این محله یک کیلومتری شلوغ پلوغ و پر از فروشنده هایی می گردد که اجناس و کالاهای مختلف خود را کنار جاده می گذراند. در همه جای منطقه چینی ها می توان رستوران ها و مغازه های مختلف را دید، بازدید از این محله قطعا تجربه ای است که نباید از دست داد. اگر خواستید از این محله تماشا کنید بهتر است سفرتان را طوری برنامه ریزی کنید که مصادف با فستیوال های شاد مثل سال نوی چینی ها باشد، در این زمان این محله در برترین و شادترین حالت خود است.

محله چینی ها در بانکوک یکی از قدیمی ترین محله ها برای خرید در این شهر محسوب می گردد و به همین دلیل حتی خود بانکوکی ها هم برای خرید سراغ ای محله می فرایند. انوع و اقسام مغازه های کوچک و بزرگ را می توانید در آن ببینید از مغازه های طلا فروشی گرفته تا لباس، میوه و مواد خوراکی و… رستوران های چینی هم که جز جدایی ناپذیر این محله است. از دو راه می توانید به این منطقه بروید یا سوار بر قایق شوید و از منطقه سیلوم به آن بروید و یا این که از مترو بهره ببرید که باید در ایستگاه هوا لامپونگ پیاده شوید و بعد از پیاده روی چند دقیقه ای به این محله می رسید.

یکی از اصلی ترین خصوصیتی که محله چینی ها دارد این است که از لحظه ای که وارد آن می شوید می توانید حس کنید که به یک جای متفاوت از دیگر منطقه ها بانکوک وارد شده است انگار که خود چین است! همه چیز هم از نظر بصری و هم سمعی فرق دارد، بوهای مختلف، صداهای گوناگون، فروشنده هایی که سعی می نمایند تا کالاهایشان را بفروشند و… اصلی ترین رنگی که در محله چینی ها در بانکوک دیده می گردد رنگ قرمز و زرد است و همه جا با فانوس های چینی تزیین شده است.

ازآن جایی که محله چینی ها هم مورد علاقه گردشگر ها و هم مردم عادی خود بانکوک است، جدای از تماشا فرهنگ متفاوت این قسمت و جاذبه های آن، یکی از دلایل دیگر می تواند خرید ارزان باشد. همه کالاها به قیمت مناسب عرضه می گردد که اگر کمی چانه بزنید می توانید حتی قیمت آنها را از آن پایین تر هم بیاورید.

در یکی از بناهای مذهبی این محله، تالابی بسیار عجیب وجود دارد و این برای آن دسته از گردشگرانی که به تماشا چیزهای عجیب و غریب علاقه دارند انتخاب خوبی است. در وات چاکراوات، تالابی وجود دارد که در آن 3 کروکودیل بسیار بزرگ زندگی می نماید کروکودیل های گرسنه ای که منتظر وعده غذایی بعدی شان هستند. گفته شده که این کروکودیل ها تا حالا چند نفر را خورده اند.

یائوارت هم نام یکی از خیابان های محله چینی ها در بانکوک است که به جرات می توان گفت با تاریک شدن هوا و همین که شب فرا می رسد، به یکی از برترین خیابان های جهان تبدیل می گردد. اگر چه در لحظات اول که وارد آن می شوید ممکن است تا حد زیادی گیج نماینده به نظر برسد و احساس کنید در آن همه همهمه و هیاهو گم شده اید اما اگر کمی حس ماجراجویی داشته باشید، خیلی زود این حستان را به یک ماجراجویی تمام عیار تبدیل می کنید.

برترین غذاهای چینی در بانکوک را در این منطقه می توانید امتحان کنید از غذاهای دریایی گرفته تا دیم سام های خوشمزه، املت صدف و نودل های تند پپرونی. بعلاوه در این محله می توانید میوه های خارق العاده ای را پیدا کنید که احتمالا در کشورهای دیگر نخواهند بود. حتما بستنی دست ساز نارگیلی را امتحان کنید.

منبع: بانکوک.com

منبع: الی گشت
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2113

به "تور لحظه آخری تایلند: محله چینی ها در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور لحظه آخری تایلند: محله چینی ها در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید