با جاذبه های گردشگری بانکوک تفریح را احساس کنید!

به گزارش آسمان تو، بانکوک شهری بسیار بزرگ با جاذبه های دیدنی بسیار زیاد است. این شهر به عنوان پایتخت و پرجمعیت ترین شهر تایلند به حساب می آید. جمعیت شهری آن بیش از 8 میلیون نفر و 5/14 میلیون نفر در اطراف آن است. شهر بانکوک به دلیل مناطق دیدنی و جذابش و با غذاهای معروف تایلندی که در خود دارد به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری تبدیل شده است. به طوری که هر ساله بیش از 16 میلیون توریست و گردشگر به این شهر می آیند و از آن بازدید می نمایند. در این مقاله می خواهیم بهترین مناطق و جاذبه های دیدنی این شهر را برای کسانی که اولین بار است می خواهند به این شهر زیبا سفر نمایند، بگوییم. شهر بانکوک مناطق و جاذبه های گردشگری زیادی دارد که بسیاری از ایرانیان برای سفرهای خارجی و گردشگری خود این شهر را انتخاب می نمایند. در این جا ما برای اطلاعات بیشتر شما، برترین جاذبه های گردشگری این شهر را به شما معرفی می کنیم. این مقاله درباره جاذبه های گردشگری بانکوک، دیدنی های بانکوک و تفریح در بانکوک است.

با جاذبه های گردشگری بانکوک تفریح را احساس کنید!

با تور ارزان تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

1-وات آرون

اگر دلتان می خواهد کمی با آداب و رسوم مردم بانکوک آشنا شوید و ببینید که چگونه خدای خود را پرستش می نمایند، معبد وات آرون را از دست ندهید. وات آرون به معنی معبد سپیده دم است و یکی از معابد باشکوه بودایی محسوب می گردد که در کرانه غربی رود چائو فرایا واقع شده است. معبدی که از دور شبیه به برج ایفل فرانسه است. اگر شب به این معبد رفتید، از دور منظره ای شگفت انگیز را می بینید، معبدی درخشان و زرد رنگ که در چهار طرف آن چهار ستون مانند وجود دارد و زیبایی خاصی را به وجود آورده است. این معبد به عنوان یکی از زیباترین و منحصر به فرد ترین معابد بانکوک شناخته می گردد که از طراحی زیبا، منظره رودخانه و دورنمایی جذاب برخوردار است. اگر به دنبال قایق سواری هم هستید حتما این منطقه را انتخاب کنید، معبد وات آرون درست رو به روی رود وافو بنا شده که برای عبور از این رودخانه هر چند دقیقه یک بار قایقی عبور می نماید و شما می توانید سوار یکی از آن ها شوید. بنابراین شما می توانید با یک تیر چند نشانه بزنید هم یکی از زیباترین معابد بانکوک با آن طراحی خاصش را ببینید، هم رودخانه زیبایی ببینید و هم قایق سواری کنید. وات آرون مکانی عالی برای آغاز بازدیدتان در شهر جذاب بانکوک است. این مقاله درباره جاذبه های گردشگری بانکوک، دیدنی های بانکوک و تفریح در بانکوک است.

2-گراند پالاس و وات پراکائو

وقتی به بخش کهن شهر گراند پالاس می روید، صحنه ای عجیب شما را حیرت زده می نماید. ساختمانی بزرگ با ستون های سوزنی بزرگ. گراند پالاس و وات پراکائو مشهور ترین نشان اختصاصی شهر بانکوک هستند. این بنای بزرگ در سال 1782 ساخته شده و به مدت 150 سال قصر تایکینگ بوده است. مجموعه گراند پالاس مجموعه ای بی نظیر است که چندین ساختمان قابل توجه در آن وجود دارد که یکی از مهمترین این ساختمان ها وات پراکائو است که به معنی معبد بودای زمردین است. برای وارد شدن به گراند پالاس و وات پراکائو باید یک سری کارها انجام دهید مثلاً اینکه شما باید لباس مخصوص به تن کنید. مردها شلوارهای بلند، لباس آستین بلند و کفش می پوشند و زن ها دامن های بلند. که این می تواند تجربه خوبی برای شما باشد و یکی از خاطره هایی که برای شما رقم می خورد و شما با لباس مخصوصی که به تن می کنید وارد این مکان می شوید. شما حتی می توانید برای وارد شدن به این مکان، خارج از کاخ لباس مناسب اجاره کنید و بعد از برگشت لباس ها را تحویل دهید. این مقاله درباره جاذبه های گردشگری بانکوک، دیدنی های بانکوک و تفریح در بانکوک است.

3-بازار چاتوچاک

اگر آخر هفته به شهر بانکوک رفتید پیشنهاد می کنیم حتما سری به بازار چاتوچاک بزنید. این بازار بزرگ ترین بازار آخر هفته در تایلند به حساب می آید و یکی از مشهور ترین بازار های خیابانی در دنیا است. این بازار مشهور حدود 15000 غرفه دارد که هر غرفه با سایبان های چتری رنگارنگ معلوم است و روزانه 200 هزار نفر از آن بازدید می نمایند. به همین خاطر است که یکی از پر بازدید ترین جاذبه های توریستی بانکوک به شمار می رود. پس حتما از این بازار بزرگ دیدن کنید و وسایل و سوغاتی های متنوع بخرید. این مقاله درباره جاذبه های گردشگری بانکوک، دیدنی های بانکوک و تفریح در بانکوک است.

4-وات فو

اگر به مجموعه گراند پلاس رفتید یادتان نرود از همان جا حتما سری به معبد وات فو که در فاصله کوتاهی از گراند پلاس قرار گرفته است، بزنید. وات فو که به معبد بودای خوابیده است. یکی دیگر از معابد زیبای بخش کهن شهر بانکوک می باشد که درست رو به روی رود وات آردن بنا شده است. این معبد به دلیل مجسمه غول پیکر بودای خوابیده که 46 متر طول دارد، مشهور و معروف است. شما با رفتن به بخش کهن شهر بانکوک می توانید همزمان چند بنای تاریخی و جذاب را یک جا ببینید و از آن ها بازدید کنید. این مقاله درباره دیدنی های بانکوک و تفریح در بانکوک است.

5-رود چائو فرایا

اگر می خواهید شهر بانکوک را بهتر ببینید همراه با تجربه ای دل انگیز رود چائو فرایا را از دست ندهید. سوار بر قایقی شوید و بر روی این رود به حرکت در بیاید و از میان آسمان خراش های بزرگی که در امتداد رودخانه هستند گذر کنید و وارد کانال های کوچک شوید و خانه های شناور چوبی زیبا را که در آن های بومی های بانکوک زندگی می نمایند را ببینید. تجربه ای بسیار دل چسب و دل انگیز که به شما یاری می نماید دید بهتری از بانکوک داشته باشید. و خوب است بدانید که رود چائو فرایا مهمترین خصیصه شهر بانکوک است که از داخل بانکوک می گذرد و در نهایت به خلیج تایلند می ریزد. این متن درباره دیدنی های بانکوک و تفریح در بانکوک است.

6-بازار شناور

شاید تا به حال ندیده باشید که بازاری روی آب باشد اما با رفتن به بانکوک می توانید با بازاری آشنا شوید که روی آب شناور است. بازار شناور مکانی است که در آن محصولات اعم از میوه ها، سبزیجات و غذاهای پخته شده تایلندی روی قایق فروخته می گردد. هنگامی که سوار قایق هستید و بانکوک را از فضای درون قایق می بینید می توانید به راچا بوری که نزدیک به بانکوک است برویدو در آنجا مشهورترین بازار شناور یعنی بازار domnoen saduak وجود دارد. با اینکه بیشتر اوقات این بازار مملو از توریست ها و گردشگران است اما جو بسیار عالی دارد. شما می توانید سوار بر قایق های تور شوید و در بین کانال های باریک بازار به گشت زدن مشغول شوید و اگر از چیزی خوشتان آمد در همان قایق آن را بخرید که تجربه جالبی می تواند برای شما باشد. کل بازدید شما از زمانی که از بانکوک به حرکت در می آیید تا زمانی که به بازار می رسید و بر می شد، تقریباً نصف روز طول می کشد.

7-جاده khaosan

اگر می خواهید مشهور ترین خیابان بانکوک را ببینید حتما سری به خیابان khaosan بزنید. خیابانی کوتاه که حدوداً یک کیلومتر در شمال گراند پالاس واقع است. این خیابان محل های اقامت ارزانی را برای باربرها و دیگر افراد با بودجه کم پیشنهاد می نماید. حتی شما می توانید در این خیابان آژانس های مسافرتی را پیدا کنید که تمام نیازهای شما را رفع نمایند و مغازه های مختلفی که تقریباً همه چیز در آن ها پیدا می گردد.

8-مرکز خرید mbk

بانکوک یکی از شناخته شده ترین مکان ها برای خرید است و ما تا الان دو نوع از بازار های شهر بانکوک را به شما معرفی کردیم اما اگر به دنبال یه مرکز خرید شیک هستید پیشنهاد می کنیم سری به مرکز خرید mbk بزنید. Mbk یکی از بزرگ ترین مراکز خرید بانکوک به حساب می آید. این مرکز خرید دارای 8 فروشگاه و در حدود 2000 مغازه و پاساژ و رستوران است و تقریباً هر روز 100 هزار بازدید نماینده دارد. هنگامی که به این مرکز خرید رفتید و خواستید چیزی بخرید مراقب باشید و از محصولی که می خواهید خریداری کنید ابتدا اطمینان حاصل کنید و بعد بابت آن پول پرداخت کنید زیرا در فروشگاه های این مرکز خرید هم محصولات معتبر و هم نامعتبر فروخته می گردد پس حواستان به جنسی که می خرید باشد.

9-جاده یائومارت

اگر هوس یک غذای چینی خوشمزه کردید حتما به جاده یائومارت که به محله چینی ها معروف است بروید. در این محله چینی های ساکن در بانکوک هستند که فرهنگ چینی را برای عموم به ارمغان آوردند به همین خاطر این که یکی از مکان ها و جاذبه های گردشگری و توریستی محبوب است و شهرت آن هم بیشتر به دلیل رستوران هایی است که در این محله وجود دارد.

10-خانه جیم تامسون

خانه جیم تامسون یکی از مکان های جذاب و دیدنی شهر بانکوک به شمار می رود. این خانه همان طور که از اسمش معین است مال فردی به اسم جیم تامسون است. این فرد یک تاجر آمریکایی بود که مال یک شرکت ابریشم در تایلند بود و به عنوان یک سرگرمی، مجموعه ای بزرگ از هنرهای آسیای جنوب شرقی داشت. بعد ها این خانه را به موزه تبدیل کردند و امروزه خانه جیم تامسون به همراه کلکسیون قابل توجهی که در آن است به یک موزه تبدیل شده است و یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری تایلند هم محسوب می گردد. اگر بخواهید به این خانه بروید حتما به همراه تور و راهنما بروید.

منبع: همگردی
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 503

به "با جاذبه های گردشگری بانکوک تفریح را احساس کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با جاذبه های گردشگری بانکوک تفریح را احساس کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید